• Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.

mijn honda camino pa50 vl camino standaart!!

Plaats hier je foto van je camino.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !

Re: mijn honda camino pa50 vl camino standaart!!

Postby jupiler1987 » Sun 23 Jan 2011, 18:41

jasper wauters wrote:mijn reactie is wel te verwachten denk ik :p
prachtig dat je deze camino kiest en dat je zijn juiste naam gebruikt ^^ :love: :love:

we zijn al met twee

die van u heb ik is bij projecten gezien denk ik wel bangelijk goed herschildert en vernieuwd,die van u zal wel een pakske schoner blinken dan mijn camino standaart,maarja ik heb dan natuurlijk wel nog de originele lak van 1981 en da heeft meer waarde voor mij dan dat ik hem zou restaureren,geen negatief punt over uw camino wel te verstaan :)
jupileeer jupileeer stekt u prumme uit de rutte dak er aan kom met men flutte jupileeer
jupiler1987
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Images: 10

Advertisement

Postby jupiler1987 » Sun 23 Jan 2011, 18:48

@ oli en tremson

ik heb gehoord van de marc (camino-expert) dat jullie nog opzoek zijn naar een nieuw linker grijs voetkapje, ik ben er niet zeker van maar ik denk dat ik er nog toevallig zo'n 2 stuks in men kelder heb liggen ergens nog in originele verpakking,nooit gemonteerd geweest.ikzelf ben al lange tijd opzoek naar 2 nieuwe rechter grijze voetkappen maar heb nog geen succes gehad met mijn zoektocht dusja miss dat ik dan een ander e plezier kan doen door mijn 2 linkse helften te verkopen of te ruilen, u laat maar iets horen via pb als er interrese is.

ps: ikzelf ben nog op zoek naar nieuwe spulletjes want ben met een projectje bezig,staat nog niet op ct maar da komt nog wel,dus ruilen is zeker een optie :-D

mvg jupiler1987
jupileeer jupileeer stekt u prumme uit de rutte dak er aan kom met men flutte jupileeer
jupiler1987
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Images: 10

Postby wouter2 » Sun 23 Jan 2011, 21:54

ik heb echt net dezelfde :d :tetten:
alleen de mijne is 6 bil vario en B klasse :)

grtz

wouter
wouter2
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Previous

Return to Foto galerij