camino_expert wrote:der zen der ommes nog
ge moet ze gewoon vinden
that's all
das just er zijn er inderdaad nog ma moeilijk te vinden, ik was tot nu 4 jaar aant zoeken achter eentje
Moderator: -Camino Crew-
camino_expert wrote:der zen der ommes nog
ge moet ze gewoon vinden
that's all

Twister wrote:Lijkt me best lkastig, dat je elke keer moet bukken en oppassen dat je handen niet branden als je wilt bellen, zit er ook zó'n lieveheersbeestje op?![]()
![]()
Leuke uitlaat. Heb ik nog nooit in 'levende lijve' gezien. Lijkt qua afmetingen veel op Leovinci. Eindconus iets langer en middengedeelte misschien wat minder dik?
Veel plezier ervan!

gtikleinen wrote:Voor ninja en simonini heb je een dellorto 21mm nodig. In de ninja heb je veel verschil in dempers, je hebt er gehomologeerde tussen. Het meeste vermogen die ik ooit gezien heb was malossi H2O 47mm, dellorto 21mm en simonini, ni normaal.

Oli wrote:Tremson zal ZOT worden als hij dit zal lezen![]()
![]()
Zo'n uitlaat had ik NIEUW indertijd op mijn rode Custom, we spreken 1989!.
Binnenkort zal ik zelfs een 2de filmke hebben van mijn rode custom MET de FACO anno 1990, dus watch me![]()
Terug laten chromeren en de sticker laten namaken, zal wat geld kosten maar dan zal hij AF zijn
Mijn Faco was full chrome, de uitlaat van u precies niet, of heeft de tand des tijds hiermee te maken. Waren er verschillende modellen, dat weet ik niet.

Tremson wrote:Oli wrote:Tremson zal ZOT worden als hij dit zal lezen![]()
![]()
Zo'n uitlaat had ik NIEUW indertijd op mijn rode Custom, we spreken 1989!.
Binnenkort zal ik zelfs een 2de filmke hebben van mijn rode custom MET de FACO anno 1990, dus watch me![]()
Terug laten chromeren en de sticker laten namaken, zal wat geld kosten maar dan zal hij AF zijn
Mijn Faco was full chrome, de uitlaat van u precies niet, of heeft de tand des tijds hiermee te maken. Waren er verschillende modellen, dat weet ik niet.
T is maar een gedacht en ik weet zelfs van waar hij komt Gio !!!!en ook je prijs dat je hebt betaald!!!
Altijd intresse in deze te kopen.
Je was me net voor.![]()
Maar uhhh 300 km...........![]()
![]()
Heb met die kerel gebeld![]()
Maar moest je hem verkopen ben altijd berijd hem te kopen.![]()
Omdat ik vroeger met zulke heb gereden!
Maar gaan hier ook niet echt van wakker liggen want heb er al zo 1![]()
Maar nog 1 is altijd beter.
En OLI weet het nog goed zot word ik er wel van ja![]()
Mensen onthouden hierro goed........![]()
Gio PM me maar moest hij te koop komen.![]()
Bij mij gaat dit gewoon om mijn verzameling uitlaten en ook voor de nostalgie van vroeger eej.......
Maar uhh 300 km ben jij naar duitsland of Frankrijk gereden en terug naar belgie om naar die kerel in belgie te rijden dan.![]()
![]()
want die kerel woont in Belgie ......

Oli wrote:Flashback voor mij
Qua prestaties weet ik niet meer, maar het geluid was niet zo knap als deze van een proma en aanverwanten. Maar ik was de enige die een chrome Faco had in heel de streek, we spreken 1989-1990. qua look, magnifique

Users browsing this forum: CommonCrawl [Bot] and 0 guests