metsinsons wrote:ja deze zie je bijna niet meer nieuw, buiten op kapaza maar dat zijn er grotere. ik heb de mijne van mijne kameraat zijnen mt 5 mogen vijzen
ik denk dak da nog nieuw kan hebben is zien liggen
ga het nazien
Moderator: -Camino Crew-
metsinsons wrote:ja deze zie je bijna niet meer nieuw, buiten op kapaza maar dat zijn er grotere. ik heb de mijne van mijne kameraat zijnen mt 5 mogen vijzen

metsinsons wrote:hoe gaat dieje zeta cilinder eigelijk, keb der nix anders als goeie dingen van gehoord![]()
want die heeft maar een uitlaatpoort van 26mm ipv malossi die heeft der een van 31mm![]()
![]()
want ik heb ier ne zeta liggen( de lauwe had vroeger ne parmakit en die scoorde 8pk)

Drieze wrote:Denk niet dat je groene camino nog bestaat ofwel staat hij ergens al heel lang onder het stof ofwel is ie compleet herdaan of iets dergelijks. Hebbem nooit meer weten rijden eerlijk gezegd. Doet me er aan denken dat ik lang geleden eens een volledige chroom camino gekocht heb buiten het kader. Naftebak,Voorvork, bloklichtplaatje, coulasse, staandaardpikkel, zijpikkel, veringen, voetjes, remhendel en gasset, achterrekje, achterbrug ... Twas een A-klasse met een ZETA cilinder op, dat plakkerke van da leeuwke hing nog op het kader zelf. Kheb die gekocht in de mandellaan

Users browsing this forum: CommonCrawl [Bot] and 0 guests