camino_expert wrote:voor mij is dat al 20 jaar geleden
dat we ons in groep me ne camino verplaatsten soms met 10 tegelijk naar hier en overal
1 derde van mechelen had ne camino bij wijze van spreken
waar is den tijd he
de meeste zijn het ontgroeid
eens 18 jaar oud
een auto en dada camino

en mooie camino's op de foto hoor

Marc, wij zijn dezelfde leeftijd,ben ook van 73, dus hebben het camino tijdperk vollop meegemaakt, weet nog toen ik die befaamde woensdagmiddag achter school met Pa naar de brommerwinkel ging om mijn custom klasse b af te halen, weet nog dat die woensdag eeuwenlang duurde op school tegen dat het 12 uur was, dan met de paarse allstars sloefkes en chevignon vest ganse woensdag middag weesten rijden tot als het donker werd,waar is den tijd toch.....iedereen reed met camino's,mbx,en nsr's,sommige gelukkigen met die superdure aprillia replica's met dat rood,groen en paars dacht ik toch , en de aprillia sintesi, rood wit en blauw dacht ik, daar was ik jalous op, dacht mij te herinneren dat die al boven de 100.000 fr kosten in diene tijd, er zat zo een op onze school met zo een aprillia ding, klonk als een 125cc crossmoto toen, stonden als school gedaan was allemaal rond die aprilla kijken tot als hij vetrok, altijd met wheelie en kot open.......daar stonden we dan met onze camino
demme toch was ik terug maar 16.......zal nooit meer zelfde zijn, mag nog 10 camino's in mijn garage staan hebben, en dan nog maar te zwijgen over de muziek in die tijd, weet nog dat ik serious beats 1 gekocht had...
grt
tommy,