Page 8 of 10
Re: Nummerplaat
Posted: Fri 01 Jan 2010, 15:17
by metsinsons
reclameren zoals de walen van schending van de privicy
ik vind het ook wat debiel dat ze hun met zo'n dingen moeten bezig houden..
ik hoop alleen dat het niet te groot gaat uitvallen
en @jasper, ik denk het wel ze maar kheb er nog nooit iemand met een L zien rijden
en die stoem otto'kes zette ze niet op de rollen hé maar ons wel
Re: Nummerplaat
Posted: Fri 01 Jan 2010, 15:20
by olleke
Pertang die ottoko's hebben ook een 2-takt motorke en die kunde even goed opfokken
Ne maat van mij heeft er zo is 3 gekocht
In 1 wou hem zelfs ne quad motor inleggen
Re: Nummerplaat
Posted: Fri 01 Jan 2010, 15:27
by jasper wauters
wil ik ook wel es proberen
BTW: mijn pa heeft een nieuwe garsmachientractor gekocht, ik hoop dak de oude krijg en wa opdrijven
Re: Nummerplaat
Posted: Fri 01 Jan 2010, 17:11
by metsinsons
olleke wrote:Pertang die ottoko's hebben ook een 2-takt motorke en die kunde even goed opfokken
Ne maat van mij heeft er zo is 3 gekocht
In 1 wou hem zelfs ne quad motor inleggen
is normaal een 250cc diesel.
Re: Nummerplaat
Posted: Fri 01 Jan 2010, 18:26
by publie
waarom allemaal zeggen 10-20 per uur rapper :-s
de beste oplossing in mijn ogen : mensen zonder rijbewijs nog steed A-klasse regeling voor al die hun rijbewijs halen en dus de wegcode kennen laat die tot een 125 cc gaan en die hebbe dan ook nummerplaten
simpel .
Re: Nummerplaat
Posted: Fri 01 Jan 2010, 20:19
by kri$tof
ben het daar ook me eens
Re: Nummerplaat
Posted: Fri 01 Jan 2010, 20:26
by olleke
publie wrote:waarom allemaal zeggen 10-20 per uur rapper :-s
de beste oplossing in mijn ogen : mensen zonder rijbewijs nog steed A-klasse regeling voor al die hun rijbewijs halen en dus de wegcode kennen laat die tot een 125 cc gaan en die hebbe dan ook nummerplaten
simpel .
Okee, zo had ik het nog niet bezien.
Klinkt inderdaad wel beter maarja,... Wie zijn wij als het om zoiets gaat eh
Re: Nummerplaat
Posted: Fri 01 Jan 2010, 20:53
by jve
natuurlijk zit er dan wel een verschil tussen een 125cc 2takt crosser en bv een motodax 4takt he
vrijwel iedereen kan op een motodaxke rijden
maar voor een 125cc crosser moet je toch al wat ervaring hebben niet?
Re: Nummerplaat
Posted: Fri 01 Jan 2010, 20:57
by olleke
Ik heb zelf een tijd cross gereden, mijn eerste brommer waar ik met leerde rijden was zelfs een crosser (yamaha 50cc competition)
Ik denk dat er tussen een motodax en crosser op vlak van rijden weinig verschilt buiten de banden, grootte en hevigheid.
Schakelen moet mee alle 2..
Re: Nummerplaat
Posted: Fri 01 Jan 2010, 21:27
by alex4421
ik zie het gewoon niet zitten om al die ronny's en kinders die nog nie deftig kunnen rijden met nen 50 cc en hun wat gedragen met nen 125 te laten rijden ?
die fokken ze dan ook weer op en dan word dat veel gevaarlijker dan een 50 cc geef je ze een 250 zullen ze die ook proberen te forseren enzo ...
gaat hem eerder over de bestuurder hoor denk ik
Re: Nummerplaat
Posted: Fri 01 Jan 2010, 21:36
by Lucifer
en zo is het altijd. de onschuldigen worden gestraft door de schuldigen
Re: Nummerplaat
Posted: Sat 02 Jan 2010, 00:22
by Sander
publie wrote:waarom allemaal zeggen 10-20 per uur rapper :-s
de beste oplossing in mijn ogen : mensen zonder rijbewijs nog steed A-klasse regeling voor al die hun rijbewijs halen en dus de wegcode kennen laat die tot een 125 cc gaan en die hebbe dan ook nummerplaten
simpel .
Idd zouden ze moeten doen en voor dan met die 125cc te rijden, eerst een deftig praktijkexamen afleggen !
Re: Nummerplaat
Posted: Sat 02 Jan 2010, 01:33
by kristof caminolover
ik vraag mij nu wel af, mijn yamaha dt rijdt 65 op de teller maar staat volledig met originele cilinder, uitlaat, tandwielen,
wat nu als de plakken eraan komen ???
Re: Nummerplaat
Posted: Sat 02 Jan 2010, 10:48
by Lucifer
begrenzen xD zou wel niet weten hoe
Re: Nummerplaat
Posted: Sat 02 Jan 2010, 12:14
by duf
kristof caminolover wrote:ik vraag mij nu wel af, mijn yamaha dt rijdt 65 op de teller maar staat volledig met originele cilinder, uitlaat, tandwielen,
wat nu als de plakken eraan komen ???
als hem standaard is zo laten, kunnen ze niets maken + er zit
altijd een afwijking op de teller
+ nummerplaten hebben hun voordeel ook...
neem nu als hij gestolen is zal hij eenvoudiger gespot worden, tenzij ze het nr plaat er af vijzen maar dan valt het natuurlijk ook op...