Hoi daar,
Mijn naam is Yarn, ik ben 22 jaar en afkomstig uit klein-brabant.
Ik heb een tijdje terug een lotje camino frames en onderdelen op de kop kunnen tikken en nu ben ik bezig met daar één van deze beestjes in orde van te zetten om er binnenkort mee te kunnen gaan rijden.
Het is een 6-bil vario met een 65cc kit.
Maar ik zit met het probleem dat ik geen vonk heb. Ik heb de condenser, mijn bougie en de contactpunten al vervangen in de hoop dat dit iets zou doen maar helaas.
Kan iemand mij hier mee helpen?
Groeten!
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Nieuw Lid
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
- camino_expert
- -= Moderator =-
- Posts: 4039
- Joined: Mon 07 Dec 2009, 19:32
- Location: koersel
Re: Nieuw Lid
hallo yarn
eerst en vooral welkom op het forum
dus u heeft de condensator van de bobijn vervangen ?
welke bobijn is het ?
de org TEC met hitachi bobijnkabel ?
nu die condensators nieuw
made in china , da kan al een probleem zijn
welke merk platine heeft u gezet ?
org is het beste
van de replika's werkt er maar ene naar behoren
daicchi , bruine dooskes
dus kwaliteit is nodig
op de brug waar u bobijn op zit geschroefd
onder de buskes en de buskes wat opschuren voor de massa
nu de bobijn kan evengoed ook defect zijn
of zelfs het ontsspoel in u alternator
heeft u andere stukken reserve liggen , andere org TEC hitachi bobijn ?
andere ontstekingspoelen ?
u zal moeten zoeken
hoe staat de krukas
ik bedoel wanneer gaan u platine open ?
als u aan het vliegwiel draaid zouden ze op het hdp moeten opengaan
niet ergens als de piston nog onderaan in de cilinder zit bvb
kan zijn dat de spie kapot is , de spie dat in de krukas steekt voor de vleigwielnok mee te nemen
effe vanalles controleren
komt wel goed
ik hoor het wel
mvg
eerst en vooral welkom op het forum
dus u heeft de condensator van de bobijn vervangen ?
welke bobijn is het ?
de org TEC met hitachi bobijnkabel ?
nu die condensators nieuw
made in china , da kan al een probleem zijn
welke merk platine heeft u gezet ?
org is het beste
van de replika's werkt er maar ene naar behoren
daicchi , bruine dooskes
dus kwaliteit is nodig
op de brug waar u bobijn op zit geschroefd
onder de buskes en de buskes wat opschuren voor de massa
nu de bobijn kan evengoed ook defect zijn
of zelfs het ontsspoel in u alternator
heeft u andere stukken reserve liggen , andere org TEC hitachi bobijn ?
andere ontstekingspoelen ?
u zal moeten zoeken
hoe staat de krukas
ik bedoel wanneer gaan u platine open ?
als u aan het vliegwiel draaid zouden ze op het hdp moeten opengaan
niet ergens als de piston nog onderaan in de cilinder zit bvb
kan zijn dat de spie kapot is , de spie dat in de krukas steekt voor de vleigwielnok mee te nemen
effe vanalles controleren
komt wel goed
ik hoor het wel
mvg
honda camino forever