hier een paar foto's van 2007

een foto met mijn eerste quad waar de vriendin nu mee rijd een warrior 350

hier in 2008
met brede dura-blue achteras en brede A-armen van american stars

soms moet je u eens kunnen uit leven en het uren poets werk neem je er dan maar bij. het is maar stof modder heeft hij nog nooit gezien
in de zomer van 2009 een paar maanden zeer agressief gereden, omdat de vriendin gaan lopen was en mij belogen en bestolen had. met alle gevolgen van dien velg krom een paar maanden later achteras over en iets later ketting over getrokken

hier een foto van mijn dochter die eens liet zien hoe zij door de bocht zou gaan

ik dacht hou jij je maar met uw 110cc bezig
in 2010 was er niet veel veranderd verbouwingen aan het huis en was ook bezig aan onderdelen te polijsten die dan later vercroomd worden

in 2011 dan mijn eerste onderdelen laten vercromen

mijn plafond weerkaatst al mooi
en mijn frame guard

dit is spijtig genoeg slecht gedaan want na montage van de brug kwamen de eerste stukken al los
word wel opnieuw gedaan onder garantie maar mijn vertrouwen in dat bedrijf is niet meer wat geweest is
hier dan mijn A-armen die ik zelf gepolijst heb ene moest nog gedaan worden

als je onderdelen zelf polijst zijn de grootste kosten al gedaan en dan valt de prijs van het vercromen nog mee
hier al mijn vercroomde onderdelen

en in de zomer 2011 zag hij er zo uit
zijn getrokken met GSM die heeft het wat moeilijk met de belichting

ik heb in september een nieuwe zuiger laten steken omdat ik nog maar 4,5 bar compressie had moet 9bar zijn
had 31.200km op een kleine 5 jaar wetend dat het eerste jaar er 10.000 op de teller stonden laatste jaar ook bijna niet meer gereden
nu sinds de nieuwe zuiger er al 800 km op zitten en kan stil aan eens gaan kijken wat beestje nu geeft, de power is merkelijk beter zeker in de lage toeren, in de winter hem nog eens op de testbank laten zetten laatste keer zat ik op 56pk een 9pk winst door uitlaat luchtfilter en powerbox de BIG 3 gelijk ze zeggen

croom all the way