• Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.

Volkswagen Golf 2.3 V5 110KW AUT 1998 Blauw

Alle projecten die geen honda camino zijn, van modelbouw tot auto's tot go-carts.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !

Volkswagen Golf 2.3 V5 110KW AUT 1998 Blauw

Postby ehvlovecamino » Sun 04 Sep 2011, 10:59

Dit is mijn volkswagen golf,voor liefhebbers en geintereseerden hij staat te koop op 2handsbe en marktplaats. ( ik zet mijn volkswagen golf aut V5 te koop,omdat ik er te weinig gebruik van maak,gekocht in 2007 met 131000 km en nu anno 2011 op de teller 141000 km,altijd rustig mee gereden,ben mindervalide,in onderhoud geweest bij betrouwbare volkswagen monteur,nooit in gerookt! de golf is met NAP,heeft abs,boordcomputer,buitentemp meter,bumpers in carroserie kleur,centr deurvergrendeling afst bed,cruise control,deelb achterbank,dubbele airbag,electr ramen voor en achter,electr buitenspiegels,geregelde airco,getint glas,OZ velgen,metalic lak,stuurbekracht,stuur hoogte verstelb,trac control,een ander vernieuwd,kachel rad,startmot,2 achterband etc. liefhebber auto! geen funbieders aub! ) mvg francois
Attachments
golfcamtuning.jpg
pa50parts4younl/
ehvlovecamino
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Images: 14

Advertisement

Re: Volkswagen Golf 2.3 V5 110KW AUT 1998 Blauw

Postby metsinsons » Sun 04 Sep 2011, 11:47

nice bakske :shock:
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮