Sander wrote:Haha, je weet nooit héHet is ook een oudere brommer hé..
een mens weet meer dan hij denkt, alleen komt het besef vaak te laat.
Moderator: -Camino Crew-
Sander wrote:Haha, je weet nooit héHet is ook een oudere brommer hé..

jasper wauters wrote:
En hier is het dan, de fenomenale afdalingen aan de mosel, hier steek ik met m'n brommer alle auto's voorbij die niet durven gaan. Het stadje dat je vanonder zit is Tritenheim, daar heb ik m'n tentje opgeslaan 1 meter van een camping.
jasper wauters wrote:Mijn laatste dag, niet zoveel km's gepland, zodat ik geraardsbergen kon passeren en eens een goededag gaan zeggen aan onze geliefde Jonathan.

killingsnake wrote:jasper wauters wrote:
En hier is het dan, de fenomenale afdalingen aan de mosel, hier steek ik met m'n brommer alle auto's voorbij die niet durven gaan. Het stadje dat je vanonder zit is Tritenheim, daar heb ik m'n tentje opgeslaan 1 meter van een camping.
Ik zeg het u, je bent nog steeds geschift.. Zonder karreke, ja.. Maar zo met een heel aanhangsel zo naar beneden scheuren?![]()

Tijs wrote:killingsnake wrote:jasper wauters wrote:
Ik zeg het u, je bent nog steeds geschift.. Zonder karreke, ja.. Maar zo met een heel aanhangsel zo naar beneden scheuren?![]()
Het leven is aan de durvers
.
the skullkid wrote:Nu heb ik spijt da ik mijne derbi verkocht heb eGeen last gehad van de politie?

jasper wauters wrote:Nope geen last gehad met de politie, nochtans hadden ze genoeg reden om me te doen staan hoor.
Ze reden drie keer achter mij maar ze deden niks.
De redenen:
- Met mijn rijbewijs van de auto mag ik niet in het buitenland rijden met de brommer.
- Ik had mijn papieren van m'n brommer thuis vergeten. (Die ik overigens nog niet had, ze waren nog maar net aangevraagd)
- Ik had geen nummerplaat (je kan voor 10 euro een voorlopige aanvragen voor int buitenland)
- Ik zag er uit gelijk een klosjar.
- Ik reed soms op een fucking 6-vaksbaan!
(Twas een nationale weg, dus ik mocht, maar ik verschiet er van dat er niemand die flikken gebeld heeft)
Maar neen, geen problemen mee gehad

Sander wrote:Leuk zo, met de commentaar erbij![]()
Tijs wrote:jasper wauters wrote:Nope geen last gehad met de politie, nochtans hadden ze genoeg reden om me te doen staan hoor.
Ze reden drie keer achter mij maar ze deden niks.
De redenen:
- Met mijn rijbewijs van de auto mag ik niet in het buitenland rijden met de brommer.
- Ik had mijn papieren van m'n brommer thuis vergeten. (Die ik overigens nog niet had, ze waren nog maar net aangevraagd)
- Ik had geen nummerplaat (je kan voor 10 euro een voorlopige aanvragen voor int buitenland)
- Ik zag er uit gelijk een klosjar.
- Ik reed soms op een fucking 6-vaksbaan!
(Twas een nationale weg, dus ik mocht, maar ik verschiet er van dat er niemand die flikken gebeld heeft)
Maar neen, geen problemen mee gehad
"Like a Boss!"Das iets om later aan je nageslacht te vertellen!

giovanni007 wrote:good luck en voorziet u maar goed want zo'n toch doe je nooit zonder brokjes te veroorzaken.

Users browsing this forum: CommonCrawl [Bot] and 0 guests