kheb onlangs 2 crossers gaan halen bij ne oude collega, ne suzuki ts 50 en ne aprilia et 50.
ik ben van plan om deze een flinke opknap beurt te geven, maar vooral van de aprilia et 50 vindt ik zo goed
als geen stukken terug, als er iemand mij aan stukken kan helpen of iemand kent die er liggen heeft, laat maar horen dan.
hier alvast de fotos van de staat waarin ze zich nu bevinden.
-
- Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.
suzuki en aprilia !!
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
4 posts
• Page 1 of 1
suzuki en aprilia !!
jupileeer jupileeer stekt u prumme uit de rutte dak er aan kom met men flutte jupileeer
- jupiler1987
- -= Expert Member =-

- Images: 10
Advertisement
Re: suzuki en aprilia !!
Daar is VEEL werk aan e Jona?
"une jeunesse sans camino c'est une jeunesse raté".
check pb ,heb nog wel wat onderdelen voor ts liggen
- mhrfreak
- -= Expert Member =-

ja Oli idd veel werk aan, kheb er wel zin in maar da zal pas voor binnen een tijdje zijn , eerst al de spulletjes verzamelen die ik nodig heb.
jupileeer jupileeer stekt u prumme uit de rutte dak er aan kom met men flutte jupileeer
- jupiler1987
- -= Expert Member =-

- Images: 10
4 posts
• Page 1 of 1
-