En aangezien ik maar 750€ voor de cbr heb betaald ga ik er geen zotte kosten insteken. heb deze als mijn leermotor aangeschaft in afwachting dat ik oud en wijs genoeg ben om een nieuwe aan te kopen ( lees genoeg ervaring heb ).
-
- Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.
Honda VTR1000F firestorm
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
23 posts
• Page 2 of 2 • 1, 2
Re: Honda VTR1000F firestorm
zijn dit nog de orginele dempers ? als ik van u was zou ik geen te luide dempers pakken. ik zit momenteel met een yoshimura lijn. bangelijk geluid, naverbranding, ... maar ik kan nooit met vrienden meegaan als ze tracjdays gaan doen op circuit of ik zou een nieuwe uitlaatlijn moeten kopen
. en lange afstanden is wel ambetant met zoveel lawaai rond u
En aangezien ik maar 750€ voor de cbr heb betaald ga ik er geen zotte kosten insteken. heb deze als mijn leermotor aangeschaft in afwachting dat ik oud en wijs genoeg ben om een nieuwe aan te kopen ( lees genoeg ervaring heb ).
-

da_culio - -= Advanced Member =-

Advertisement
Het zijn inderdaad nog de originele dempers.. Vind ze best wel mooi hoor
. Maar zou later eventueel iets anders willen...
Enkel weet ik nog niet wat.. Het moeten alleszins mooie zijn (natuurlijk), en uitneembare dbkillers hebben, zodat ik idd nog zonder gehoorschade kan rijden, alhoewel ik altijd met oordopjes rijd..
Qua looks heb ik altijd al van de carbonnen akrapovic dempers gehouden, ofwel die ovale zwarte dempers.. Maar ik vind op internet geen plug en play uitlaatkitten, zelfs op hun website staat niks. Dus veronderstel ik dat zij geen uitlaten gemaakt hebben voor deze motoren? Enkel met de dempers ben ik al blij, hoeft geen volledige uitlaatlijn te zijn
Enkel weet ik nog niet wat.. Het moeten alleszins mooie zijn (natuurlijk), en uitneembare dbkillers hebben, zodat ik idd nog zonder gehoorschade kan rijden, alhoewel ik altijd met oordopjes rijd..
Qua looks heb ik altijd al van de carbonnen akrapovic dempers gehouden, ofwel die ovale zwarte dempers.. Maar ik vind op internet geen plug en play uitlaatkitten, zelfs op hun website staat niks. Dus veronderstel ik dat zij geen uitlaten gemaakt hebben voor deze motoren? Enkel met de dempers ben ik al blij, hoeft geen volledige uitlaatlijn te zijn
Trasforma il meglio in 'massimo'
-

killingsnake - -= Moderator =-

Akrapovic carbon look is echt nice
Ma een hele lijn =onbetaalbaar
Dempers alleen al, zullen al wat kosten
Valt ook pas te maken he Snake.
Stuurdemper doet toch wel iets denk en is veiliger denk ik
Ik heb er nog nooit niet mee gereden, maar ik zou het toch doen, als je 280 km/u rijdt is dat wel handig 
Ma een hele lijn =onbetaalbaar Stuurdemper doet toch wel iets denk en is veiliger denk ik
-

Sander - -= Moderator =-

- Images: 9
-

da zie ik graag,een volledig pak das echt geen luxe za,ik zie soms in de zomer van die snulletjes rijden met een cbr volle bak en met alleen t-shirt aan en jeans.
- panne001
- -= Expert Member =-

Ik ga niet zeggen dat ik nooit met jeansbroek op m'n moto zit, maar nooit, jamais met een t-shirt.. zelf op een brommertje vind ik het al niet kunnen, heb met die al genoeg de grond gekust en het asfalt er mogen uitwrijven..
Een degelijke helm, stevige vest, minstens een jeans en stevige schoenen is echt basic voor mij, anders kruip ik er liever niet op dan
.
Een degelijke helm, stevige vest, minstens een jeans en stevige schoenen is echt basic voor mij, anders kruip ik er liever niet op dan
-

killingsnake wrote:Ik ga niet zeggen dat ik nooit met jeansbroek op m'n moto zit, maar nooit, jamais met een t-shirt.. zelf op een brommertje vind ik het al niet kunnen, heb met die al genoeg de grond gekust en het asfalt er mogen uitwrijven..
Een degelijke helm, stevige vest, minstens een jeans en stevige schoenen is echt basic voor mij, anders kruip ik er liever niet op dan.
Inderdaad, heb nog maar net mijn been verbrand!
If you can't beat them, join them.
-

Tijs - -= Member =-

23 posts
• Page 2 of 2 • 1, 2
-