• Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.

vario polie

Al de rest

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !

vario polie

Postby angeldust » Wed 14 Sep 2011, 19:29

hella ,hoe moet ik een vario pollie van het achterwiel los ,is het eerst de vijs losdoen ,en dan de pollie met ne pollietrekker lostrekken of is het anders ,want wil ni te veel brokken maken grtz
:-D
angeldust
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Advertisement

Re: vario polie

Postby giovanni007 » Wed 14 Sep 2011, 20:12

ge moet da ni in handeidingen zetten, in het kleine vragen topic zou goed geweest zijn.

eerst de moer losdraaien, dan met een speciale sleutel voor camino indraaien en met een sleutel rondraaien langs de andere kant zodat het lost.
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 5

Postby Sander » Wed 14 Sep 2011, 20:13

Topic verplaatst naar "andere" :wink:
Sander
-= Moderator =-
-= Moderator =-

Images: 9

Postby clio-tuning » Thu 15 Sep 2011, 04:54

giovanni007 wrote:ge moet da ni in handeidingen zetten, in het kleine vragen topic zou goed geweest zijn.

eerst de moer losdraaien, dan met een speciale sleutel voor camino indraaien en met een sleutel rondraaien langs de andere kant zodat het lost.

Hij is nieuw op het forum... missen is menselijk, niet? :)
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Images: 36

Postby giovanni007 » Thu 15 Sep 2011, 15:20

clio-tuning wrote:
giovanni007 wrote:ge moet da ni in handeidingen zetten, in het kleine vragen topic zou goed geweest zijn.

das e feit, ma ik em da toch beleefd gezegd lol, kemme denk ik ni aangevallen e alé ja hoop ik toch ni lol, kwou em da gewoon zeggen e hehe

tis te hopen datem nog op het forum durft posten lol
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Postby clio-tuning » Thu 15 Sep 2011, 15:35

giovanni007 wrote:
clio-tuning wrote:

das e feit, ma ik em da toch beleefd gezegd lol, kemme denk ik ni aangevallen e alé ja hoop ik toch ni lol, kwou em da gewoon zeggen e hehe

tis te hopen datem nog op het forum durft posten lol

Je hebt het niet kwaad bedoeld, maar het kon zo opgenomen worden. Vandaar... :wink:
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Images: 36

Postby angeldust » Thu 15 Sep 2011, 15:37

dus ik kan dat ni lossen gewoon met een pollie trekker ?sorry dat ik het verkeerd gezet heb hrtz
:(
angeldust
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Postby Twister » Thu 15 Sep 2011, 15:46

angeldust wrote:hella ,hoe moet ik een vario pollie van het achterwiel los ,is het eerst de vijs losdoen ,en dan de pollie met ne pollietrekker lostrekken of is het anders ,want wil ni te veel brokken maken grtz
:-D

Normaal gesproken kan je een ori poelie trekker voor camino gebruiken, tenminste als het schroefdraad nog op de poelie zit daar waar je de trekker op moet schroeven.

Dit schroefdraad is echter bij veel Camino poelie versleten. Je zou in dat geval een 3-poot poelie trekker kunnen gebruiken, maar wees voorzichting, want voor je het weet plooien de wangen van de poelie...

Ik heb ook weleens een 2-poot trekker gebruikt voor een Camino poelie waar gaten in de zijkant in zitten...
Twister
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 0

Postby giovanni007 » Thu 15 Sep 2011, 15:54

tis te hopen datem nog op het forum durft posten lol[/quote]
Je hebt het niet kwaad bedoeld, maar het kon zo opgenomen worden. Vandaar... :wink:[/quote]

cv kzalder int vervolg wa op letten lol alé ja asek er aan denk e lol :-D
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Postby angeldust » Fri 23 Sep 2011, 16:33

ik heb het geprobeerd ,met een polietrekker ook in die gaten ,maar komt niet los ,of trek mijn wangen scheef ,dus mijn vraag hoe los ik het op ,en hoe ziet die speciale sleutel eruit ?grtz :(
angeldust
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Postby tommy278 » Fri 23 Sep 2011, 16:45

probeer dit eens ;

draai de vijs er terug op voor 3/4 , neem hamer en begin te kloppen op de moer, de poelie zal loskomen na een minuut of 2 a 3 te kloppen,

ik had eerst ook met poelie trekker geprobeerd zonder succes.....trukje met de hamer en was het los achter 2 min kloppen....

grt
tommy,
tommy278
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby angeldust » Sat 24 Sep 2011, 17:23

als ik klop ,dan klop ik die schroefdraad kapot ,of ik klop het kapot :lol: :tetten:
angeldust
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Postby tommy278 » Sat 24 Sep 2011, 19:59

angeldust wrote:als ik klop ,dan klop ik die schroefdraad kapot ,of ik klop het kapot :lol: :tetten:

als je klopt , klop je op de moer, niet op de draad.......je moet de moer er terug opzetten voor 3/4 ,
bij mij heeft het gewerkt en bij mij niet alleen, dus het kan zeker, en anders moet je verder zoeken naar een andere manier, als die er nog zijn?

grt
tommy,
tommy278
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby camino_expert » Sun 25 Sep 2011, 13:21

angeldust wrote:als ik klop ,dan klop ik die schroefdraad kapot ,of ik klop het kapot :lol: :tetten:

eerts als em nog int wiel zit tandwiel met de platte kanten tussen de bankschroef zetten aanspannen
en wiel na links draaien
komt vanzelf los
ist nen dichte poulie of ene met 2 gaten in ?

bij de laatste krijgde em er ook af met een poulietrekker met 2 armen
in elk gat in de zijkant ne poot
vanboven in het gaatje op de draadstang van de vert de draadstang van de poulie en draaien
springt omhoog of opzij gelak de top aan de ontstekingskant
ist ne dichte sommige zeggen met wa warm te maken en zijwaarts tegen tikken zou er ook moete af komen dan
gewoon oppassen dat ge de schroefdraad van de poulie ni kapot doet
of ge hebt kosten
grtz :wink:
honda camino forever
camino_expert
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 8

Return to Andere