• Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.

Remlichtschakelaars plaatsen

Al de rest

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !

Remlichtschakelaars plaatsen

Postby remic » Sun 28 Aug 2011, 20:56

Waar en hoe moet je remlichtschakelaars plaatsen?
remic
-= Member =-
-= Member =-

Images: 0

Advertisement

Re: Remlichtschakelaars plaatsen

Postby camino cheezer!!! » Sun 28 Aug 2011, 21:01

de remlicht schakelaars zitten altijd in je achterremkabel ter hoogte van je balhoofd :wink: deze zijn bij mijn weten niet zo gemakkelijk te vinden in werkende staat... maar zou mogelijk moeten zijn hoor :-D greetzzz
:pDe mannen van fortis : Geld moet rollen, het liefst mijn kant op (stiekem denk ik dat ook) :p 4-TAKT , krijg de tering !!! :p mijn CAMINO loopt op mengsmering !!! :p
camino cheezer!!!
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby remic » Sun 28 Aug 2011, 21:05

camino cheezer!!! wrote:de remlicht schakelaars zitten altijd in je achterremkabel ter hoogte van je balhoofd :wink: deze zijn bij mijn weten niet zo gemakkelijk te vinden in werkende staat... maar zou mogelijk moeten zijn hoor :-D greetzzz

lolz al gevonde maar weet niet of hij ze nog heeft. Weet je soms ook hoe je ze moet montere
remic
-= Member =-
-= Member =-

Postby camino cheezer!!! » Sun 28 Aug 2011, 21:09

monteren is je kabel losmaken (het kabelkopje) en alle geinen uit elkaar trekken scahkelaar hoort te zitten tussen de kleine en de grote geine :wink: wel lastig werkje als je met uitgerafelde uiteinden zit :oops:
:pDe mannen van fortis : Geld moet rollen, het liefst mijn kant op (stiekem denk ik dat ook) :p 4-TAKT , krijg de tering !!! :p mijn CAMINO loopt op mengsmering !!! :p
camino cheezer!!!
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby remic » Sun 28 Aug 2011, 21:17

kdacht da da gwn ff schakelaar plaatse kabelkes vastmake aant licht en done.
Nog een vraagske die kabelkes langs waar kome die er dan uit?
remic
-= Member =-
-= Member =-

Postby camino cheezer!!! » Sun 28 Aug 2011, 21:28

hoe de schakeling exact zit weet ik niet uit het hoofd , eens kijken of ik een schema kan vinden voor jou :wink:
camino cheezer!!!
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby remic » Sun 28 Aug 2011, 21:33

merci :D
remic
-= Member =-
-= Member =-

Postby camino cheezer!!! » Sun 28 Aug 2011, 21:44

omdat ik het schema niet kan uploaden momenteel (waarvoor mijn excuses) zal ik het je proberen duidelijk uit te leggen :wink:

het witte draadje van de resistor (groene blokje op je fourche gemonteerd) sluit je aan op de witte aansluiting van je schakelaar in je remkabel , het andere groende draadje van de remschakelaar sluit je aan op groene draad die in je kabelboom zit :wink: hopelijk ben je hiet iets mee ?
camino cheezer!!!
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby remic » Sun 28 Aug 2011, 21:48

en van de weerstand naar het lampje en van het groene draadje ook naar lampke?
ben ik inderdaad iets mee,merci. maar langs waar kome de kabels uit de geine?
remic
-= Member =-
-= Member =-

Postby camino cheezer!!! » Sun 28 Aug 2011, 21:51

remic wrote:en van de weerstand naar het lampje en van het groene draadje ook naar lampke?
ben ik inderdaad iets mee,merci. maar langs waar kome de kabels uit de geine?

nene , van de remkabel naar resistor (witte draad) en van ander groen draadje naar groene draad in je kabelboom :wink: , aansluitingen zitten aan de schakelaar zelf :-D
camino cheezer!!!
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby remic » Sun 28 Aug 2011, 21:58

daar kank ff ni volge (kheb een nogal magere kabelboom: kheb denk ik alle draadjes aan het begin maar heb alleen 2 draadjes, +en-, die naar bloklicht en naar achterlicht gaan(moet nog een weerstand hebben) ik kan ne groene kabel van een paar centimeterkes zien) dus alsk logisch nadenk sta de witte op de lampe en de groene op den alternator dus make die geen contact ni?
remic
-= Member =-
-= Member =-

Return to Andere