• Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.

Online shops (ervaringen)

Al de rest

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !

Re:

Postby ruubke » Sun 07 Oct 2007, 20:35

ruubke wrote:
clio-tuning wrote:
ruubke wrote:Ik heb onlangs een site gevonden. http://www.r-parts.nl
Moet je niets op bestellen. T'is een leugenaar...
Had iets besteld en nog steeds niet gekregen..

Dus omdat je 1x besteld en niets ontvangt is het een leugenaar?

Heb je de moeite gedaan om te e-mailen of nog beter, te bellen?!
Als je dat gedaan hebt en je werd niet verder geholpen, ja oké, dan kan het kloppen...

Het pakje kan steeds verloren gaan met de post, hou daar rekening mee.

Kheb al eindje geleden een mail gestuurd...
Ze zeiden 2 weken geleden dat de bestelling in de loop van de week zeker moest aankomen...

Ok heb dus in 3 maanden nog niets gehoord... Geloof je mij nu clio? Hij had maand geleden mail gestuurd nadat mijn pa gedreigt had met klacht in te dienen. Toen schreef hij een mail terug dat hij 2 maanden medische problemen had en daardoor zijn bestellingen niet verder kon doorzetten. Hij zei dat mijn bestelling zeker binnen de 4 dagen moest toekomen... Na nu een maand nog steeds niet...

Kan ik daar eigenlijk klacht voor indienen bij de politie wegens internetmisbruik ofzo?
ruubke
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Advertisement

Re: Online shops (ervaringen)

Postby InSane » Sun 07 Oct 2007, 20:44

je kan je geld terugvorderen. Er zijn hier in nl een tijd geleden nieuwe wetten gekomen betreft aankopen via internet. Als je na 3 maanden nog steeds niks hebt, mag je van de koop afzien. Ik zou proberen je geld terug te krijgen.
Als je dus echt opgelicht bent zou ik een keer deze site bezoeken. http://www.internetoplichting.nl
Maar voor je iemand gaat beschuldigen moet je het wel zeker weten. Ik ken heel die shop verder niet dus ik kan er niet over oordelen.
Greetz
InSane
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Postby clio-tuning » Fri 12 Oct 2007, 19:41

Ik ben absoluut NIET te spreken over de service van http://www.scooterpowershop.nl/

Eind Juli mijn AIM teller besteld en betaald.
Dan te horen gekregen dat ze niet in stock zijn en dat ze mij op de hoogte gingen brengen als ze geleverd werden.

Ik heb steeds zelfs e-mails moeten sturen met de vraag of ze al binnen waren of niet.

Eind september dan toch te horen gekregen dat de AIM tellers NIET meer gingen binnenkomen,... en dat ik voor het bedrag dat ik besteld had andere onderdelen mocht kopen. Dat wou ik niet, omdat ik enkel de teller nodig heb...

Vriendelijk gevraagd of ze het geld wouden terugstorten.

30/09 kreeg ik dan een e-mail dat het geld teruggestord is. Vandaag (12/10) nog steeds geen geld ontvangen!

Al 2x een vriendelijke e-mail gestuurd om te vragen of ze het eens willen controleren aangezien het niet normaal is dat ik nog geen geld ontvangen heb.
Op deze 2 e-mails nog altijd geen reactie gekregen.

(Uiteraard geef ik het nog niet op, het gaat om iets meer dan 200 euro...)

Triestige werkwijze...
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Images: 36

Postby Sand0r » Fri 12 Oct 2007, 20:02

dat krijgt ge met die klootzakken daar,
Alleen al het feit dat ze zogezegd chrome keihins verkochten en dan ook nog schoon MIJN foto vanj MIJN keihin namen ervoor, ik ben benieuwd hoe hard de mensen thuis die zo'n carb besteld hebben gelachen hebben. toen ze eenmaal zagen dat ze een normale hadden gekocht voor 80 euro meer :roll:
Sand0r
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby clio-tuning » Tue 30 Oct 2007, 21:27

http://www.scooterpowershop.nl/

Ik zit met een vrij groot probleem i.v.m. de webshop.

Dinsdag 31/07/07 heb ik een bestelling geplaatst en kreeg ik deze e-mail:
Image

Woensdag 01/08/07 schreef ik het geld (219,00 euro) over, aangezien ik de AIM teller vrij dringend nodig had.
Image

Zaterdag 04/08/07 kreeg ik een e-mail met een order status update.
Nieuwe status: in behandeling
Image

Diezelfde dag kreeg ik een nieuwsbrief, waarin stond dat bestelde onderdelen afgehaald kunnen worden op meeting Heule en meeting Harelbeke.

Meteen een e-mail teruggestuurd en donderdag 09/08/07 kreeg ik antwoord:
Image

Zondag 12/08/07 was ik aanwezig op meeting Heule, eens langsgegaan bij de shop om te vragen of de teller soms binnen was en of jullie hem meehadden. Jammergenoeg was hij nog steeds niet binnen.

Zondag 26/08/07 was ik ook aanwezig op meeting Harelbeke, eens langsgegaan bij de shop om te vragen of de teller soms al binnen was en of jullie hem meehadden. Jammergenoeg was hij nog steeds niet binnen.

Zaterdag 08/09/07 stuurde ik nogmaals een e-mail en kreeg ik helaas weer slecht nieuws i.v.m. de AIM teller:
Image

Jammergenoeg brachten jullie mij een week later niet op de hoogte.

Donderdag 20/09/07 stuurde ik dus zelf een e-mail met de vraag naar meer nieuws.
Maandag 24/09/07 kreeg ik antwoord:
Image

Aangezien ik enkel een AIM teller nodig had, stuurde ik een e-mail met de vraag of jullie het geld wouden overschrijven. In de e-mail gaf ik al mijn nodige gegevens op.

Zondag 30/09/07 kreeg ik een e-mail dat het geld wat overgeschreven:
Image

Vrijdag 12/10/07 had ik nog steeds geen geld ontvangen, nochtans duurt het maar enkele (werk)dagen om een buitenlandse overschrijving te ontvangen. Tijd voor nog een e-mail te sturen:
Image

Tussen 12/10/07 en vandaag (30/10/07) heb ik nog eens een e-mail gestuurd dat ik nog steeds geen geld ontvangen heb en of jullie het nogmaals wouden controleren.
Op deze e-mail heb ik nog steeds geen antwoord gekregen.

Hopelijk kan ik via deze weg alles inorde krijgen zoals het hoort.

Met vriendelijke groeten

Matthias De Ridder

Zo, dan kunnen julie meteen meelezen hoe ik hun op de hoogte heb gebracht via hun forum.
Hopelijk schieten ze nu SNEL in actie en maken ze alles inorde zoals het moet.

Echt triest hoe ze te werk gaan, zeker en vast GEEN aanrader om bij hun te kopen!
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Postby Jethro » Tue 30 Oct 2007, 21:30

http://www.jmpb.nl/
Goede site, eerder voor old-timers, maar ook veel dingen die op andere brommers passen :wink:
Zaterdags besteld, maandag mail, dinsdag geld overgeschreven en vrijdak pakket gehad 8)
Jethro
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 7

Postby purplemino » Wed 31 Oct 2007, 21:03

kzat ff op die site jethro ;

is een naftekraantje van Zundapp nu compleet hetzelfde als van Camino ?
http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=ZU0434
Gratis smskes sture op internet !
http://smsheaven.be/?f=japser11

Image
purplemino
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Images: 2

Postby Niellez » Thu 01 Nov 2007, 00:23

een stage6 toeren en temp teller is gwn gratis daar 8)
Wait for it, Wait for it... LEGENDARY!

Prestige? Anyone?
Niellez
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 8

Postby limmy » Thu 01 Nov 2007, 09:44

http://www.50cc.nl

Voor de zomer van alles besteld,witte kappen,tapeinden,pakkingen,stickers........bijna 100 euro.
Na vooruit betaald te hebben kreeg ik een mail dat niet alles op voorraad was maar dat werd dan nagestuurd.Tot zover nog geen problemen.
1ste pakket kwam binnen,perfect!
2de pakje kwam maar niet dus mailen,geen antwoord,nog een x mailen en toen een mail terug dat de witte kappen bijna binnen waren en verstuurd zou worden op de Boyesen stickers na,maar dat bedrag zou teruggestort worden.
Er is geen pakje binnengekomen en ook geen mailtje,helemaal niets totdat ik een wat minder vriendelijke mail stuurde dat het allemaal wat lang duurde en hoe het nou zat met de nazending echter geen reactie.Wel was er later opeens een bedrag van 20 euro teruggestort van 50cc,zag ik toevallig terwijl ik aan het internetbankieren was.Maar geen mail van hun zijde,geen afrekening,niks...........vreemd hoor!!!!
Inmiddels wel 3 maanden verder,had er meer van verwacht van 50cc.
Ik bestel er niet meer.....bestel elders alleen nog onder rembours of misschien bij mopshop wel,door de positieve reacties hier.

Positief.
-mooie site,zelfs een foto van een M7 moertje bv
-alle merken,dus leuk om te snuffelen
-1ste verzending ging goed

Negatief.
-duur
-geen rembours meer
-zitten nu in Noorwegen
-trage reactie op mails of zelfs geen
limmy
-= Member =-
-= Member =-

Images: 22

Postby clio-tuning » Mon 05 Nov 2007, 23:13

clio-tuning wrote:http://www.scooterpowershop.nl/

Ik zit met een vrij groot probleem i.v.m. de webshop.

Dinsdag 31/07/07 heb ik een bestelling geplaatst en kreeg ik deze e-mail:
Image

Woensdag 01/08/07 schreef ik het geld (219,00 euro) over, aangezien ik de AIM teller vrij dringend nodig had.
Image

Zaterdag 04/08/07 kreeg ik een e-mail met een order status update.
Nieuwe status: in behandeling
Image

Diezelfde dag kreeg ik een nieuwsbrief, waarin stond dat bestelde onderdelen afgehaald kunnen worden op meeting Heule en meeting Harelbeke.

Meteen een e-mail teruggestuurd en donderdag 09/08/07 kreeg ik antwoord:
Image

Zondag 12/08/07 was ik aanwezig op meeting Heule, eens langsgegaan bij de shop om te vragen of de teller soms binnen was en of jullie hem meehadden. Jammergenoeg was hij nog steeds niet binnen.

Zondag 26/08/07 was ik ook aanwezig op meeting Harelbeke, eens langsgegaan bij de shop om te vragen of de teller soms al binnen was en of jullie hem meehadden. Jammergenoeg was hij nog steeds niet binnen.

Zaterdag 08/09/07 stuurde ik nogmaals een e-mail en kreeg ik helaas weer slecht nieuws i.v.m. de AIM teller:
Image

Jammergenoeg brachten jullie mij een week later niet op de hoogte.

Donderdag 20/09/07 stuurde ik dus zelf een e-mail met de vraag naar meer nieuws.
Maandag 24/09/07 kreeg ik antwoord:
Image

Aangezien ik enkel een AIM teller nodig had, stuurde ik een e-mail met de vraag of jullie het geld wouden overschrijven. In de e-mail gaf ik al mijn nodige gegevens op.

Zondag 30/09/07 kreeg ik een e-mail dat het geld wat overgeschreven:
Image

Vrijdag 12/10/07 had ik nog steeds geen geld ontvangen, nochtans duurt het maar enkele (werk)dagen om een buitenlandse overschrijving te ontvangen. Tijd voor nog een e-mail te sturen:
Image

Tussen 12/10/07 en vandaag (30/10/07) heb ik nog eens een e-mail gestuurd dat ik nog steeds geen geld ontvangen heb en of jullie het nogmaals wouden controleren.
Op deze e-mail heb ik nog steeds geen antwoord gekregen.

Hopelijk kan ik via deze weg alles inorde krijgen zoals het hoort.

Met vriendelijke groeten

Matthias De Ridder

Zo, dan kunnen julie meteen meelezen hoe ik hun op de hoogte heb gebracht via hun forum.
Hopelijk schieten ze nu SNEL in actie en maken ze alles inorde zoals het moet.

Echt triest hoe ze te werk gaan, zeker en vast GEEN aanrader om bij hun te kopen!

Dit bericht had ik dus ook op hun forum gepost in een topic waar problemen ivm de shop,... gemeld mogen worden.
M'n bericht werd onmiddelijk verwijderd en las ik de volgende reactie:

[quote=SP Racing Rox,Oct 31 2007, 12:22 AM]
is al opgelost! ontopic
[right][snapback]209847[/snapback][/right]
[/quote]
Tja, beleefd zijn kennen ze blijkbaar NIET meer.
Ontopic? Ik was ontopic... maar wel een lekker uitgebreide post tot in het detail om hun de feiten op de neus te drukken.

Vandaag de dag nog steeds geen geld ontvangen. Als ik woensdag (dus 1 week na zijn bericht) nog steeds geen geld ontvangen heb, kunnen ze zich nog eens aan een lief berichtje verwachten. :roll:

DIKKE AFRIPPERS!!! NOOIT WAT BIJ BESTELLEN!!!
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Postby La.Mar » Tue 06 Nov 2007, 07:56

mopshop is over het algemeen goed ma kw8 nu al een weekske hoe lang is zo ne lever duur ?
topless since 2008
La.Mar
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby clio-tuning » Tue 06 Nov 2007, 09:29

ff een overzicht gemaakt in de 1ste post met plusjes en minnetjes.
Voor specifieke uitleg moet je nog steeds het topic doorlezen, het zijn maar 7 pagina's...
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Postby T.G.T. » Tue 06 Nov 2007, 12:45

@cateye, het hangt ervan af of ze het al dan niet op stock hebben, maar je mag toch
rekenen op 2 a 3 weken op een pakketje, maar het is altijd perfect in orde, perfect ingepakt,
en altijd wat je besteld hebt, tot op de kleur van de naftfilterkes toe 8)
Tegetieten loves you all! :lol:
T.G.T.
-= Forum Slet =-
-= Forum Slet =-

Images: 19

Postby clio-tuning » Tue 06 Nov 2007, 13:18

Cateye wrote:mopshop is over het algemeen goed ma kw8 nu al een weekske hoe lang is zo ne lever duur ?

Je kan via mopshop toch kijken in welke status je behandeling staat?! :wink:
En als het al opgezonden is, dan kan je ook kijken waar het pakje precies zit.

Zo kan je toch min of meer inschatten wanneer het pakje zal toekomen, als je weet in welke status je pakje nu is.
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Postby Niellez » Wed 07 Nov 2007, 21:03

iemand ervaring met

http://www.mopedenscooterparts.be ?

leveren kennelijk lager en keerringsets voor camino

31.40 per stuk

veel andere stukken voor camino ook zelfs.. maar weinig foto's..
Wait for it, Wait for it... LEGENDARY!

Prestige? Anyone?
Niellez
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 8

PreviousNext

Return to Andere