IBAN: DE75 3802 0090 0364 537050
SWIFT-BIC: HYVEDEMM402
Dit zijn de gegevens van mopshop...
Moet je dat speciaal vermelden ofzo voor overteschrijven naar het buitenland, hoe zit dat dan?
Grtz Marvin
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.
Online shops (ervaringen)
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Re: Online shops (ervaringen)
marvin wrote:IBAN: DE75 3802 0090 0364 537050
Moet je dat speciaal vermelden ofzo voor overteschrijven naar het buitenland, hoe zit dat dan?
Grtz Marvin
Je moet een internationale overschrijving maken, dan komt er duidelijk op waar je deze nummers moet invullen
Zeker uw ordernummer niet vergeten te vermelden in de mededeling, anders moet je dat achteraf nog beginnen regelen,...
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
-

clio-tuning - -= Ex moderator =-

- Images: 36
clio-tuning wrote:marvin wrote:IBAN: DE75 3802 0090 0364 537050
Grtz Marvin
Je moet een internationale overschrijving maken, dan komt er duidelijk op waar je deze nummers moet invullen![]()
Zeker uw ordernummer niet vergeten te vermelden in de mededeling, anders moet je dat achteraf nog beginnen regelen,...
Kdacht al zoiets, heb nog nooit overgeschreven naar het buitenland, daardoor
Thnx clio
vandaag van http://www.easyparts.nl een stuur en handvaten ontvangen alles in orde..
-

jimbo1992 - -= Advanced Member =-

op de service van http://www.mopshop.de/ heb ik niks aan te merken maar die van dhl daar ben ik echt ni tevrede over
bij de eerste afleveringspoging laat de koerier van dhl niks achter dus geen papierke in de bus ofzo me als gevolg da ik ni weet da ze langs geweest zijn
bij de tweede afleveringspoging late ze wel een papierke achter waarop aangeduid is da dit de eerste aflevering is, wa dus helemaal niet het geval is
me de gedachte da ik de volgende dag mijn pakje ontvang blijf ik de hele dag thuis maar op het einde van de dag nog niks gezien dus maar eens naar dhl gebeld, daar vertelen ze mij dan da ik ni thuis was en da ik het pakje moet gaan afhalen in opglabbeek ( da is dus ni echt in de buurt voor mij maja)
een aanvraag ingedient om het pakje een derde keer aan te bieden da kon twee dagen duren
twee dagen later nog is gebeld om te vragen wanneer er nu geleverd ging worde vertellen ze mij da er geen aanvraag ingedient is dus dan nog is een aanvraag ingedient
de dag erna gebeld om te vrage wanneer het geleverd ging worde da ging ongeveer drie dagen dure
een paar dagen en evenveel telefoontjes later vertellen ze mij doodleuk dat ze niet meer weten waar mijn pakje is dus dan wordt er maar een dossier opgeseld om uit te zoeken waar mijn levering gebleven is
na de middag nog is terug gebeld en er was nog geen dossier opgesteld dus heb ik in één moeite maar direct een klacht ingediend
een paar uur later wordt er gebeld en staat er ne koerier van dhl aan mijn deur me een vodeke karton ( ik denk da het ooit een doos geweest is want mijn levering stak er tog in ) en hij wist van niks
uiteindelijk na twee weken aan het lijntje te zijn gehouden door dhl heb ik mijn pakje ontvange
maar ik ben dus absoluut ni te spreke over de klante(service???) v an dhl
bij de eerste afleveringspoging laat de koerier van dhl niks achter dus geen papierke in de bus ofzo me als gevolg da ik ni weet da ze langs geweest zijn
bij de tweede afleveringspoging late ze wel een papierke achter waarop aangeduid is da dit de eerste aflevering is, wa dus helemaal niet het geval is
me de gedachte da ik de volgende dag mijn pakje ontvang blijf ik de hele dag thuis maar op het einde van de dag nog niks gezien dus maar eens naar dhl gebeld, daar vertelen ze mij dan da ik ni thuis was en da ik het pakje moet gaan afhalen in opglabbeek ( da is dus ni echt in de buurt voor mij maja)
een aanvraag ingedient om het pakje een derde keer aan te bieden da kon twee dagen duren
twee dagen later nog is gebeld om te vragen wanneer er nu geleverd ging worde vertellen ze mij da er geen aanvraag ingedient is dus dan nog is een aanvraag ingedient
de dag erna gebeld om te vrage wanneer het geleverd ging worde da ging ongeveer drie dagen dure
een paar dagen en evenveel telefoontjes later vertellen ze mij doodleuk dat ze niet meer weten waar mijn pakje is dus dan wordt er maar een dossier opgeseld om uit te zoeken waar mijn levering gebleven is
na de middag nog is terug gebeld en er was nog geen dossier opgesteld dus heb ik in één moeite maar direct een klacht ingediend
een paar uur later wordt er gebeld en staat er ne koerier van dhl aan mijn deur me een vodeke karton ( ik denk da het ooit een doos geweest is want mijn levering stak er tog in ) en hij wist van niks
uiteindelijk na twee weken aan het lijntje te zijn gehouden door dhl heb ik mijn pakje ontvange
maar ik ben dus absoluut ni te spreke over de klante(service???) v an dhl
-

painbo - -= Advanced Member =-

wow das een beujke...
ik moest een 2de levering krijgen (omdat een deel van mijn onderdelen niet binnen waren) en de dag nadat ze binnen waren ( diezelfde dag gingen ze daar ook de deur uit) ze ontvangen van easyparts.. heel goed dus..
gisteren is een bestelling van espower verstuurd en moet maandag of dinsdag aankomen dus..
ik moest een 2de levering krijgen (omdat een deel van mijn onderdelen niet binnen waren) en de dag nadat ze binnen waren ( diezelfde dag gingen ze daar ook de deur uit) ze ontvangen van easyparts.. heel goed dus..
gisteren is een bestelling van espower verstuurd en moet maandag of dinsdag aankomen dus..
-

jimbo1992 - -= Advanced Member =-

htt://www.mopshop.de/ ben ik heel tevrede over,
khad men onderdele besteld, betaald, dan een dag of 4 moete wachte voorda ze het geld ontvange hadde en 2 dage derna kwame mn onderdele aan (in een schoendoos en krantepapier)
ben ik dus zeer tevreden over!
khad men onderdele besteld, betaald, dan een dag of 4 moete wachte voorda ze het geld ontvange hadde en 2 dage derna kwame mn onderdele aan (in een schoendoos en krantepapier)
ben ik dus zeer tevreden over!
Valentino Rossi ==> King with a crown forever
-

petey666 - -= Advanced Member =-

clio-tuning wrote:marvin wrote:IBAN: DE75 3802 0090 0364 537050
Grtz Marvin
Je moet een internationale overschrijving maken, dan komt er duidelijk op waar je deze nummers moet invullen![]()
ik had het allemaal op een briefje geschreven en naar de bank gegaan en aan die madame gegeven en die heeft dat dan overgeschreven naar buitenland(duitsland )
-

caminofreakje - -= Camino Freak =-

- Images: 8
caminofreakje wrote:clio-tuning wrote:marvin wrote:IBAN: DE75 3802 0090 0364 537050
Grtz Marvin
ik had het allemaal op een briefje geschreven en naar de bank gegaan en aan die madame gegeven en die heeft dat dan overgeschreven naar buitenland(duitsland )
Aan de muur kan je enkel binnelandse overschrijvingen (zo is het bij fortis toch)
Buitenlandse overschrijvingen kan je enkel met Online bankieren, en aan het loket zelf zoals jij het zegt.
Bij een factuur/afrekening krijg je de iban/swift shit enzo erop, die moet je gewoon copypasten op online bankieren => INTERNATIONALE overschrijving.
Wait for it, Wait for it... LEGENDARY!
Prestige? Anyone?
Prestige? Anyone?
-

Niellez - -= Camino Freak =-

Jongerenrekening? 
Prestige? Anyone?
Prestige? Anyone?
-

Niellez wrote:Jongerenrekening?
dunno.. jij? of ik?
ik denk ik niet..want ben nl 19..
ik denk ook jij niet, maar ik wel, net zoals velen hier (lees: Caminofreakje en zijn probleem)
ben je bij fortis?
Thans, bij m'n ma gaat het ook niet aan de muur
ben je bij fortis?
Prestige? Anyone?
Prestige? Anyone?
-

Niellez wrote:ik denk ook jij niet, maar ik wel, net zoals velen hier (lees: Caminofreakje en zijn probleem)
ben je bij fortis?
ing
bij dexia gaat het ook niet
ik moe altijd naaar loket gaan omdat ze hier online banking ni vertrouwe
ik moe altijd naaar loket gaan omdat ze hier online banking ni vertrouwe
Stunt-rijder --> OUDE NAAM: Bremino