AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.

Online shops (ervaringen)

Al de rest

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !

Re: Online shops (ervaringen)

Postby Br3cht » Sun 04 Jul 2010, 13:37

easyparts.nl: al 3keer besteld, 3keer veel contact,+

scootparts.nl: Koop ik nooit meer, ik bestel vorkbenen voor mijn stunt, krijg deze binnen de benen vol met roest, geld terug gekregen wel de 20euro verzending niet, -
Stunt-rijder --> OUDE NAAM: Bremino
Br3cht
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 10

google adsense
Google

Postby clio-tuning » Sun 04 Jul 2010, 15:07

Update pagina 1 :wink:
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Images: 36

Postby clio-tuning » Tue 26 Oct 2010, 16:19

Amai, ik bestel NOOIT meer bij mopshop!!!! :mad2:

4 onderdeeltjes besteld, 2 maand op moeten wachten (zelf steeds uit eigen initiatief moeten mailen naar hun) om uiteindelijk maar 3 onderdelen toe te krijgen en het geld van het 4de product terug te krijgen.

Pekketje was ook gewoon aan de voordeur achtergelaten, zonder af te tekenen. Slechte service van de koerierdienst! :roll:

NOOIT bestel ik nog bij zo'n mannen met zulke slechte service! :mad2:
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Postby oldie » Wed 27 Oct 2010, 08:42

Oei en die werd pertang zo aangeprezen kwa goede en snelle service en verzending

Ik denk dat camino heeft afgedaan eender waar je komt en het woord camino komt eruit en ze beginnen te blazen. :hit: :hit: :shoot: :shoot: :whippa: :whippa: :shoot: :shoot: :sleepy: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2:
tleven kan soms zo mooi zijn
oldie
-= Donerend Lid =-
-= Donerend Lid =-

Postby clio-tuning » Wed 27 Oct 2010, 13:11

Nee, bij hun gaat het niet omdat het camino is hoor.
Geen idee hoe het komt, misschien veel nieuw werkvolk tegenover vroeger ofzo?

Vroeger heb ik daar enorm veel besteld, daar was gewoon niks op aan te merken! Dus vroeger hadden ze perfecte service.
Maar nu... nog nooit elders zo slecht bediend geweest! Nee dank u, voor mij nooit meer mopshop.de! :mad2:
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Postby beckie » Mon 10 Jan 2011, 20:35

http://www.leertouwer.com/default.asp?id=1
deze is ook zeer goed en trouwens een grootte keuze aan banden na me bestelling van iets meer dan 300€ heb ik betaald (via pc banking) een uurtje later kreeg ik een e-mail van hun met hun bedanking van me bestelling en stuurde een 1 terug dat ik het had betaald en ik kreeg e-mail terug :Dank voor uw order.

Als u de screenprints doormailt kunnen we de order al in werking stellen.

Met vriendelijke groeten :

Leertouwer Bromfietsen BV
Zuidergracht 1
3763 LS Soest
tel +31 (0)35 6012106
fax +31 (0)35 6028400

en ik deed dat en ik heb nog geen 2 weken later kwam de post met me bestelling alles was tip top in orde en heb zelfs een factuur er bij gekregen van me bestelling dus
beckie
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Postby Twister » Mon 10 Jan 2011, 21:50

clio-tuning wrote:Amai, ik bestel NOOIT meer bij mopshop!!!! :mad2:

4 onderdeeltjes besteld, 2 maand op moeten wachten (zelf steeds uit eigen initiatief moeten mailen naar hun) om uiteindelijk maar 3 onderdelen toe te krijgen en het geld van het 4de product terug te krijgen.

Pekketje was ook gewoon aan de voordeur achtergelaten, zonder af te tekenen. Slechte service van de koerierdienst! :roll:

Heb laatst een nieuwe malossi cilinder besteld: binnen een week had ik hem in huis :wink: Heb best vaak en veel daar besteld, geen onvertogen woord van mijn zijde... :?
Twister
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 0

Postby jasper wauters » Mon 10 Jan 2011, 23:07

beckie wrote:http://www.leertouwer.com/default.asp?id=1
deze is ook zeer goed en trouwens een grootte keuze aan banden na me bestelling van iets meer dan 300€ heb ik betaald (via pc banking) een uurtje later kreeg ik een e-mail van hun met hun bedanking van me bestelling en stuurde een 1 terug dat ik het had betaald en ik kreeg e-mail terug :Dank voor uw order.

Als u de screenprints doormailt kunnen we de order al in werking stellen.

Met vriendelijke groeten :

Leertouwer Bromfietsen BV
Zuidergracht 1
3763 LS Soest
tel +31 (0)35 6012106
fax +31 (0)35 6028400

en ik deed dat en ik heb nog geen 2 weken later kwam de post met me bestelling alles was tip top in orde en heb zelfs een factuur er bij gekregen van me bestelling dus

kan ik beamen, heb daar niet besteld voor camino, maar voor m'n cb, maar daar vind je echt veel!
en prachtige service
Een kunstenaar met de rakkenjak

Camino VL standaard 1981
Honda CB50J 1979
jasper wauters
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-

Postby clio-tuning » Tue 11 Jan 2011, 05:43

Twister wrote:
clio-tuning wrote:Amai, ik bestel NOOIT meer bij mopshop!!!! :mad2:

Heb laatst een nieuwe malossi cilinder besteld: binnen een week had ik hem in huis :wink: Heb best vaak en veel daar besteld, geen onvertogen woord van mijn zijde... :?

Ik heb er zelf ook al heel vaak besteld (vooral 3-4 jaar geleden). Misschien wel 10 keer op besteld en steeds positief.
Maar nu de laatste keer hebben ze er zodanig hard hun kl*ten aan geveegd, zelfs geen excuses of een mooi alternatief voorstel,...

Nee bedankt... service moet bij mij ALTIJD perfect zijn. :)
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Postby Twister » Tue 11 Jan 2011, 09:31

clio-tuning wrote:Nee bedankt... service moet bij mij ALTIJD perfect zijn. :)

Mee eens :wink:

Bovendien als je honderden/duizenden euro's ergens spendeert mag je verwachten dat ze weten wie je bent en gaan ze netjes met je om. Jammer...
Twister
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Postby giovanni007 » Tue 11 Jan 2011, 10:27

NOOIT bestel ik nog bij zo'n mannen met zulke slechte service! :mad2:[/quote]
Heb laatst een nieuwe malossi cilinder besteld: binnen een week had ik hem in huis :wink: Heb best vaak en veel daar besteld, geen onvertogen woord van mijn zijde... :?[/quote]
Ik heb er zelf ook al heel vaak besteld (vooral 3-4 jaar geleden). Misschien wel 10 keer op besteld en steeds positief.
Maar nu de laatste keer hebben ze er zodanig hard hun kl*ten aan geveegd, zelfs geen excuses of een mooi alternatief voorstel,...

Nee bedankt... service moet bij mij ALTIJD perfect zijn. :)[/quote]

ik heb het ook voorgehad bij mopshop clio, ik heb namelijk een piggio cylinderkop van athena is besteld voor de 70cc van camino en kreeg een cylinderkopken van nen 49 cc binnen van athena, ik heb toen ook mailtjes gestuurt en ze vroegen naar dat nummer op da roze etikettje, dat hangt er normaal altijd op en ze zijden dat dit niet kon dusja ik heb er toen zelf foto van gestuurd enzo, maja om daarvoor naar duitsland te rijden is wel wa teveel maja sindsdien ook nooit niks nimeer besteld bij mopshop en ik zou nogtans onderdelen van ginder moeten hebben maar vertik het gewoon om daar nog te bestellen :evil: ze zeiden nog in een mail ja maar dat is een speciale racekop van athena, ikke van wtf ist daarom datem zelf ni rond kan in mijne cylinder, heb mijn geld weergeist + verzendkosten van het terugsturen maar nooit niks gezien :mad2:

hier het bewijs van de 49 cc cylinderkop.

Image
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 5

Postby Twister » Tue 11 Jan 2011, 11:23

giovanni007 wrote: ik heb het ook voorgehad bij mopshop clio, ik heb namelijk een piggio cylinderkop van athena is besteld voor de 70cc van camino en kreeg een cylinderkopken van nen 49 cc binnen van athena, ik heb toen ook mailtjes gestuurt en ze vroegen naar dat nummer op da roze etikettje, dat hangt er normaal altijd op en ze zijden dat dit niet kon dusja ik heb er toen zelf foto van gestuurd enzo, maja om daarvoor naar duitsland te rijden is wel wa teveel maja sindsdien ook nooit niks nimeer besteld bij mopshop en ik zou nogtans onderdelen van ginder moeten hebben maar vertik het gewoon om daar nog te bestellen :evil: ze zeiden nog in een mail ja maar dat is een speciale racekop van athena, ikke van wtf ist daarom datem zelf ni rond kan in mijne cylinder, heb mijn geld weergeist + verzendkosten van het terugsturen maar nooit niks gezien :mad2:

De slechte service begint structureel te worden. Toch jammer, want ze hebben wel een aardig assortiment tegen aardige prijzen... :(
Twister
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Postby giovanni007 » Tue 11 Jan 2011, 11:30

Twister wrote:
giovanni007 wrote: ik heb het ook voorgehad bij mopshop clio, ik heb namelijk een piggio cylinderkop van athena is besteld voor de 70cc van camino en kreeg een cylinderkopken van nen 49 cc binnen van athena, ik heb toen ook mailtjes gestuurt en ze vroegen naar dat nummer op da roze etikettje, dat hangt er normaal altijd op en ze zijden dat dit niet kon dusja ik heb er toen zelf foto van gestuurd enzo, maja om daarvoor naar duitsland te rijden is wel wa teveel maja sindsdien ook nooit niks nimeer besteld bij mopshop en ik zou nogtans onderdelen van ginder moeten hebben maar vertik het gewoon om daar nog te bestellen :evil: ze zeiden nog in een mail ja maar dat is een speciale racekop van athena, ikke van wtf ist daarom datem zelf ni rond kan in mijne cylinder, heb mijn geld weergeist + verzendkosten van het terugsturen maar nooit niks gezien :mad2:

De slechte service begint structureel te worden. Toch jammer, want ze hebben wel een aardig assortiment tegen aardige prijzen... :(

ik denk dater nog veel mensen hier spijt van zullen hebben dat mopshop zo een slechte service is beginnen geven :roll:
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 5

Postby clio-tuning » Tue 11 Jan 2011, 16:02

Twister wrote:De slechte service begint structureel te worden. Toch jammer, want ze hebben wel een aardig assortiment tegen aardige prijzen... :(

Inderdaad...
Bijvoorbeeld ik had 2 soorten dichtingspapier besteld. Dit was uiteindelijk blijkbaar niet in stock. Na lang wachten kwam het maar niet binnen...
Sindsdien staat dat pakkingspapier nog steeds te koop op hun site, ik ben eens benieuwd of ze het nu wel snel kunnen leveren...

E-mail verkeer en klantenservice is helemaal niet meer hetzelfde dan 3-4 jaar geleden.
Het is inderdaad wel erg jammer.
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Postby Twister » Tue 11 Jan 2011, 16:12

clio-tuning wrote: Inderdaad...
Bijvoorbeeld ik had 2 soorten dichtingspapier besteld. Dit was uiteindelijk blijkbaar niet in stock. Na lang wachten kwam het maar niet binnen...
Sindsdien staat dat pakkingspapier nog steeds te koop op hun site, ik ben eens benieuwd of ze het nu wel snel kunnen leveren...

E-mail verkeer en klantenservice is helemaal niet meer hetzelfde dan 3-4 jaar geleden.
Het is inderdaad wel erg jammer.

Twee jaar geleden werd ik nog geholpen door een leuk grietje... :-D
Twister
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

PreviousNext

Return to Andere