AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.

Online shops (ervaringen)

Al de rest

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !

Re: Online shops (ervaringen)

Postby piet » Sun 20 Apr 2008, 21:27

ik kocht twee vario s via kapaza aan ene thomas volckaert wonende in oudenaarde( niemand die hem kent toevallig ) hij ging ze de woensdag versturen ( wel al enkele weken geleden denk zelfs week of 5a6) ikke da maandag gebeld naar hem jaja alles is opgestuur ; ikke enkele dagen gewacht ; nog niets terug gebeld al was hij iets moeilijker te berijken ja ik heb alles opgestuurd je moet het zeker al hebben .
dus nu meer of een maand later nog steeds niets en ikke 50 euro aan mijn kl**ten
heb zijn adres en al maar om naar oudenaarde te rijden kost het dan nog eens bijna 50 euro iemand een tip of zo ?????
piet
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

google adsense
Google

Postby clio-tuning » Sun 20 Apr 2008, 21:36

piet wrote:ik kocht twee vario s via kapaza aan ene thomas volckaert wonende in oudenaarde( niemand die hem kent toevallig ) hij ging ze de woensdag versturen ( wel al enkele weken geleden denk zelfs week of 5a6) ikke da maandag gebeld naar hem jaja alles is opgestuur ; ikke enkele dagen gewacht ; nog niets terug gebeld al was hij iets moeilijker te berijken ja ik heb alles opgestuurd je moet het zeker al hebben .
dus nu meer of een maand later nog steeds niets en ikke 50 euro aan mijn kl**ten
heb zijn adres en al maar om naar oudenaarde te rijden kost het dan nog eens bijna 50 euro iemand een tip of zo ?????

Valt helaas weinig tot niks aan te doen vrees ik...

Het kan weldegelijk opgestuurd zijn en verloren gegaan zijn bij de post, of hij heeft het gewoon zelf gehouden en u serieus in de zeik genomen.
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Images: 36

Postby Stoffn_be » Sun 20 Apr 2008, 21:38

clio-tuning wrote:
piet wrote:ik kocht twee vario s via kapaza aan ene thomas volckaert wonende in oudenaarde( niemand die hem kent toevallig ) hij ging ze de woensdag versturen ( wel al enkele weken geleden denk zelfs week of 5a6) ikke da maandag gebeld naar hem jaja alles is opgestuur ; ikke enkele dagen gewacht ; nog niets terug gebeld al was hij iets moeilijker te berijken ja ik heb alles opgestuurd je moet het zeker al hebben .

Valt helaas weinig tot niks aan te doen vrees ik...

Het kan weldegelijk opgestuurd zijn en verloren gegaan zijn bij de post, of hij heeft het gewoon zelf gehouden en u serieus in de zeik genomen.

Vraag hem om zijn kasbonneke in te scannen ;)
Stoffn_be
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Postby piet » Sun 20 Apr 2008, 21:48

heb ik al gedaan hij had het niet meer
en hij vroeg dan of ik het juiste adress had gegeven ???
dus allemaal grote ????????????????tekens
mss kan het verloren zijn dan ik van de honderde dingen die ik al toegestuurd kregen er toch eens iets is verloren gegaan maar mijn belastingsbrief gaat ook niet verloren dus ja ?
hab eens naar de help gemald van kapaza en ze zeggen als je je echt bedrogen voelt kan je naar de politie gaan en zij gaan dan contact met ons opnemen om verder info
tzal bij onze politie niet zijn want dat zal veel te moelijk zijn
piet
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Postby Stoffn_be » Tue 22 Apr 2008, 22:28

piet wrote:heb ik al gedaan hij had het niet meer
en hij vroeg dan of ik het juiste adress had gegeven ???
dus allemaal grote ????????????????tekens
mss kan het verloren zijn dan ik van de honderde dingen die ik al toegestuurd kregen er toch eens iets is verloren gegaan maar mijn belastingsbrief gaat ook niet verloren dus ja ?
hab eens naar de help gemald van kapaza en ze zeggen als je je echt bedrogen voelt kan je naar de politie gaan en zij gaan dan contact met ons opnemen om verder info
tzal bij onze politie niet zijn want dat zal veel te moelijk zijn

Voor 50€ zou ik niet direct een klacht indienen, denk dat je er meer problemen door zal krijgen dan echt je geld terugzien..
Stoffn_be
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Postby kadettgsiboy » Wed 23 Apr 2008, 06:39

maar als je daar mee dreigt dan krijgen de meeste gasten schrik en dan krijgt ge plots uw pakje toch aan of in sommige gevallen uw geld terug :wink:
kadettgsiboy
-= Moderator =-
-= Moderator =-

Images: 19

Postby kri$tof » Wed 23 Apr 2008, 13:56

jup kan ik overmeespreken, had een stuur gekocht van davio hier op het forum

was het eerste heel de tijd vergeten opsturen, daarna had hij het opgestuurd naar tienen in plaats van tielt :roll:

toen mijn pa dreigde met verdere stappen lag het 2 dagen later in de brievenbus :lol: :P
kristof de CAMINO-TUNER in leer!

projectje = http://www.camino-tuning.be/post525889.html#p525889

Image
kri$tof
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Images: 3

Postby piet » Wed 23 Apr 2008, 16:49

heb al gemaild dat ze me aanraden van de helpdesk van kapaza om naar politie te gaan maar heb hem sinds dien niet meer gehoord de lafaard
piet
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Postby Stoffn_be » Thu 24 Apr 2008, 21:11

piet wrote:heb al gemaild dat ze me aanraden van de helpdesk van kapaza om naar politie te gaan maar heb hem sinds dien niet meer gehoord de lafaard

Mss bellen naar hem en zeggen als em et nu niet verstuurd dat je de politie erbij zal betrekken?
Stoffn_be
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Postby duf » Thu 05 Jun 2008, 17:35

piet wrote:heb al gemaild dat ze me aanraden van de helpdesk van kapaza om naar politie te gaan maar heb hem sinds dien niet meer gehoord de lafaard

simpelweg hier een aangifte doen:

http://www.ecops.be/webforms/Default.aspx?Lang=NL

ze zijn er voor zo'n zaken ;)
~ Sprint Camino ~
Malossi 70cc MHR cilinder ~ Malossi MHR Krukas ~ Malossi Rotor ~ Yasuni C21
Malossi MHR vario ~ MHR overrange ~ Stage6 koppeling ~ Keihin 28mm semi valstroom
V-force
duf
-= Elite Member =-
-= Elite Member =-

Images: 5

Postby clio-tuning » Fri 13 Jun 2008, 17:49

Niet zo'n goede ervaring met http://www.mopedenscooterparts.be

26/05/08 bestelling geplaatst + betaald --> geld stond meteen op hun rekening aangezien ze ook bij Fortis zitten.
29/05/08 zelf een e-mail gestuurd met de vraag of er al een orderstatus update was, aangezien ze nog steeds niets laten weten hadden.
30/05/08 reactie gekregen dat het 3 weken ging duren eer de bestelde onderdelen gingen binnen zijn, ze zeiden zelf meteen dat ze het geld diezelfde nog gingen terugstorten.
04/06/08 zelf een e-mail gestuurd om te laten weten dat ik nog steeds geen geld ontvangen heb, terwijl dit normaal dezelfde dag inorde is (zelfde bank...)
11/06/08 reactie van hun gekregen dat de boekhouding het vandaag ging inorde brengen

Dusja, slechte ervaring vanwege:
- Stuurt zelf geen e-mails op eigen initiatief om updates te melden
- Reageerd traag op e-mails
- Komen hun beloftes niet na (2x zogezegd "vandaag" geld teruggestort)

Straks nogmaals een mail sturen, en anders zullen we verdere stappen moeten nemen vrees ik. :)
Allesbehalve goede service van hun!
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Postby clio-tuning » Tue 17 Jun 2008, 10:19

clio-tuning wrote:Niet zo'n goede ervaring met http://www.mopedenscooterparts.be

26/05/08 bestelling geplaatst + betaald --> geld stond meteen op hun rekening aangezien ze ook bij Fortis zitten.
29/05/08 zelf een e-mail gestuurd met de vraag of er al een orderstatus update was, aangezien ze nog steeds niets laten weten hadden.
30/05/08 reactie gekregen dat het 3 weken ging duren eer de bestelde onderdelen gingen binnen zijn, ze zeiden zelf meteen dat ze het geld diezelfde nog gingen terugstorten.
04/06/08 zelf een e-mail gestuurd om te laten weten dat ik nog steeds geen geld ontvangen heb, terwijl dit normaal dezelfde dag inorde is (zelfde bank...)
11/06/08 reactie van hun gekregen dat de boekhouding het vandaag ging inorde brengen

Dusja, slechte ervaring vanwege:
- Stuurt zelf geen e-mails op eigen initiatief om updates te melden
- Reageerd traag op e-mails
- Komen hun beloftes niet na (2x zogezegd "vandaag" geld teruggestort)

Straks nogmaals een mail sturen, en anders zullen we verdere stappen moeten nemen vrees ik. :)
Allesbehalve goede service van hun!

Geld vandaag eindelijk ontvangen :roll:

Hadden ze beter het order verstuurd na 3 weken (zoals ze zeiden) ipv 3 weken later het geld terug te storten. :roll:

--> Niet meteen een aanrader dus :!:
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Postby Sander » Sat 09 May 2009, 10:07

http://www.espower.nl
Heb ik onderdelen besteld,overgeschreven je kreeg steeds een mail met de update wat de status was, snel echt een superservice dus zeker een + waard!
Sander
-= Moderator =-
-= Moderator =-

Images: 9

Postby killingsnake » Sat 09 May 2009, 10:44

Jep, heb hier ook positieve ervaringen met espower.nl . Als je een mail stuurt na sluitingsuur of dergelijke moet je er zeker niet van opkijken als je met die beste man nog een mail-gesprek kunt houden na 11uur 's avonds..
Transforma il meglio in 'massimo'
killingsnake
-= Moderator =-
-= Moderator =-

Postby $waanské » Sat 09 May 2009, 13:30

mopshop verdient ZEKER een + :!: :wink:
geld overgeschreven en lag na +- 2weken hier
$waanské
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

PreviousNext