Carb was 20mm en had ene besteld van 18mm en op de M. vertanding zat er een fabricage fout..
Heb nu al stuk of 5Ã 6 mails gestuurd of ze het pakje al hebben ontvangen en nog steeds geen antwoord
Moderator: -Camino Crew-

Stoffn_be wrote:Nog steeds geen antwoord op mn e-mail(s), begin nu toch wat ongeduldig te worden

clio-tuning wrote:Stoffn_be wrote:Nog steeds geen antwoord op mn e-mail(s), begin nu toch wat ongeduldig te worden
Als het te lang duur eer je antwoord krijgt, zou ik een keertje proberen bellen.
Hoeft daarom zelfs niet in het duits, engels verstaan ze ook...

Stoffn_be wrote:Heb eindelijk een mail teruggekregen! OEF![]()
Ze hebben mn pakje ontvangen..
Nu heb ik echter nog een vraag
Ik heb 18€ moeten betalen voor dat pakje te versturen naar hun shop (duitsland)
Moet ik dat nu terugeisen ofniet? In principe is het hun fout want ze hebben er een verkeerde carb ingestoken?
mvg

Stoffn_be wrote:Vervolg..
Vrijdag is dhl geweest met een pakje (was helaas niet thuis)
maar het komt van mopshop, dus ben al 50% blij![]()
vind het wel maar vreemd, ik stuur elke werkdag 1 mail..
Ze laten niks van hun horen en dan plots een pakje?zal het toch maar voorzichtig openmaken

kadettgsiboy wrote:Stoffn_be wrote:Vervolg..
Ze laten niks van hun horen en dan plots een pakje?zal het toch maar voorzichtig openmaken
en hoe is dit nu afgelopen?

Stalker wrote:Van mopshop al 3x besteld, waarvan 1 bestelling niet is aangekomen. Was wel balen

Stoffn_be wrote:kadettgsiboy wrote:Stoffn_be wrote:Vervolg..
Wel, ik heb mn geld van de malossi vertanding teruggekregen en ik heb een 18mm carb gekregen..
Perfect inorde dus, wel jammer dat ik 18e verzending moet betalen omdat zij een fout gemaakt hebben..
Maar ik lig alweer in discussie met hen.
Ik heb mijn radiator onlangs verstuurd naar hen en zij beweren nu dat de radiator beschadigd is..
Ik heb hem zo ontvangen en er is niks mee gebeurd, hoe kan hij dan beschadigd zijn?![]()
Ahja, we zullen zien hoe dit afloopt

Stoffn_be wrote:Stoffn_be wrote:kadettgsiboy wrote:
Wel, ik heb mn geld van de malossi vertanding teruggekregen en ik heb een 18mm carb gekregen..
Perfect inorde dus, wel jammer dat ik 18e verzending moet betalen omdat zij een fout gemaakt hebben..
Maar ik lig alweer in discussie met hen.
Ik heb mijn radiator onlangs verstuurd naar hen en zij beweren nu dat de radiator beschadigd is..
Ik heb hem zo ontvangen en er is niks mee gebeurd, hoe kan hij dan beschadigd zijn?![]()
Ahja, we zullen zien hoe dit afloopt
Vervolg hierop:
elke werkdag stuur ik een email naar hun maar ze negeren me precies..
Ahja, als ze tegen volgende week nog niet hebben teruggestuurd zal ik maar eens bellen zkr

Users browsing this forum: CommonCrawl [Bot] and 0 guests