Mijn Camino start niet meer, er zit een 65cc malossi onder, org keihin carburateur en een korte proma.
Mijn ontsteking staat afgesteld op 0.40 en de bougie vonkt.
Carburateur is gekuist, mijn bougie wordt ook nat.
Ik heb het al met 2 bougies geprobeerd, ze vonkten beiden buiten de cilinder door gewoon aan het vliegwiel te draaien en werden beiden nat. Na iedere testrun werd de bougie nat dus werd ze opgewarmd met een bunzenbrandertje.
Ik snap echt niet meer wat er mee is, heb alles geprobeerd.
Iemand een oplossing?
Grt Wouter
-
- Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.
Mag dicht
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
6 posts
• Page 1 of 1
Advertisement
Re: Start niet
Het kan zijn dat hij verzopen is, laat hem is een nachtje staan met de bougie eruit.
En de ontsteking van een camino moet tussen de 0.30 en 0.40 zijn. Als je ze op het uiterste afsteld heb ik ook soms problemen, daarom stel ik altijd af op 0.35 en dan heb ik geen problemen.
En de ontsteking van een camino moet tussen de 0.30 en 0.40 zijn. Als je ze op het uiterste afsteld heb ik ook soms problemen, daarom stel ik altijd af op 0.35 en dan heb ik geen problemen.
-

Glenn555 - -= Member =-

compressie verlies?
kijk of je decompressieklep helemaal afsluit
kijk of je decompressieklep helemaal afsluit
- panne001
- -= Expert Member =-

-compressie?
-valse lucht
-onstekingen moeten altijd voor helemaal goed te staan afgesteld worden met een meetklok!
(helaas weten en doen veel mensen dit niet of doen dit niet wat toch wel ervoor kan zorgen dat de motor veel beter loopt)
-nieuwe bougie want kan wel vonken zonder dat ze onder druk staat maar wat doet ze onder druk?
een nieuwe kan soms zelf kapot zijn al van in de doos
-drijfstanglager kapot?
enz...
-valse lucht
-onstekingen moeten altijd voor helemaal goed te staan afgesteld worden met een meetklok!
(helaas weten en doen veel mensen dit niet of doen dit niet wat toch wel ervoor kan zorgen dat de motor veel beter loopt)
-nieuwe bougie want kan wel vonken zonder dat ze onder druk staat maar wat doet ze onder druk?
een nieuwe kan soms zelf kapot zijn al van in de doos
-drijfstanglager kapot?
enz...
- mhrfreak
- -= Expert Member =-

mhrfreak wrote:-onstekingen moeten altijd voor helemaal goed te staan afgesteld worden met een meetklok!
(helaas weten en doen veel mensen dit niet of doen dit niet wat toch wel ervoor kan zorgen dat de motor veel beter loopt
Een meetklok? Graag wat meer uitleg hierover.
6 posts
• Page 1 of 1
-