• Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.

GESTOLEN CAMINO terug thuis 26/07

Al de rest

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !

GESTOLEN CAMINO terug thuis 26/07

Postby caniggia / spider 20 » Thu 23 Jun 2011, 20:45

Image

gestolen op de nacht van zondag op maandag ( feestdag 2 weken geleden +- ) hier voor de deur ( Oudenaarde ).
ABUS slot/kabel doorgenepen ( dat hebben ze wel laten liggen ).

mocht u iets gezien hebben ...this mijn vriendin haar brommer geweest , en die moet nu dus met de fiets naar al haar klanten rijden.

this hier al den 2de op 6 maand tijd .
camino's ik hou ermee op als het zo zit :(

terug : 26/07/2011

Image
Last edited by caniggia / spider 20 on Wed 27 Jul 2011, 11:14, edited 2 times in total.
caniggia / spider 20
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Advertisement

Re: GESTOLEN CAMINO

Postby Droes » Thu 23 Jun 2011, 22:02

Enjoy the club :(
Internet goed afzoeken en overal(frituren, cafe's, enz) vragen of je een blad met foto's mag omhoog hangen.
En de moed niet opgeven, blijven zoeken. Ook naar onderdelen.
Vroeg of laat moet er toch iets opduiken.
Ben ook al enkele weken op zoek naar mijn gestolen Camino :cry:
Droes
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Postby Tijs » Fri 24 Jun 2011, 07:44

Hier is over een aantal jaar exact dezelfde gestolen :( Ik vind het jammer voor je maar op de politie zal je niet moeten hopen.. :(
If you can't beat them, join them.
Tijs
-= Member =-
-= Member =-

Postby giovanni007 » Fri 24 Jun 2011, 14:46

wat je moet doen, zet terug eentje op in redelijke staat en nekeer wachten dag en nacht als het moet en altijd discreet voor u raam of ergens weggestoken zitten. ze moeten er toch nekeer op uit komen hoor en als ze dan komen. bang nekeer een leuke tattoo zetten e op die gasten. :-D

heb in het begin dat ik met camino's begon hetzelfde meegemaakt nadat er 1 gestolen was een andere opgemaakt en raad eens 2 dagen dat hij buiten stond kwamen ze terug, ik zat er natuurlijk niet alleen en heb mijn andere camino ook teruggevonden, + flikken bijgehaald en schade vergoeding gekregen. tis zo da ge ze moet pakken :wink:
op flikken moet je niet veel rekenen
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 5

Postby Skfoor » Fri 24 Jun 2011, 15:30

Bwa pas op giovanni.
Kameraad van mij had altijd last van diesel dieven.
Ze kwamen snachst altijd uit zijn crossauto diesel pikken.
Na dat hij 2 keer snachts de mannen op heterdaad betrapt had en de flikken had gebelt.zonder resultaat want die flikken waren uiteraard te laat want die moeten nog altijd 1st een nieuwe zonnebril gaan kopen voor ze ergens naartoe rijden.

Had hij het in eigen hande genomen.
Paar dagen later kwamen de boys terug en hij heeft 1 van de 2 zijn knie kapot geslagen met een redelijk stevige moer sleutel ik dacht nen 42 :p.
Toen waren de flikken er vankeer wel heel snel (de zonnebrillen zullen opgeweest zijn).
uiteindelijk heeft hij een nieuwe knie moeten betalen voor de dieven
Skfoor
-= Member =-
-= Member =-

Postby caniggia / spider 20 » Fri 24 Jun 2011, 15:38

ach , kwou dak die gast(en) eens tegenkwam . naar de flikken ben ik niet geweest ..wat zou het baten ....andere heb ik ook niks meer van gehoord.

mss. eens tijd om "Robin Hood" te gaan spelen.
caniggia / spider 20
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby giovanni007 » Fri 24 Jun 2011, 16:31

Skfoor wrote:Bwa pas op giovanni.
Kameraad van mij had altijd last van diesel dieven.
Ze kwamen snachst altijd uit zijn crossauto diesel pikken.
Na dat hij 2 keer snachts de mannen op heterdaad betrapt had en de flikken had gebelt.zonder resultaat want die flikken waren uiteraard te laat want die moeten nog altijd 1st een nieuwe zonnebril gaan kopen voor ze ergens naartoe rijden.

Had hij het in eigen hande genomen.
Paar dagen later kwamen de boys terug en hij heeft 1 van de 2 zijn knie kapot geslagen met een redelijk stevige moer sleutel ik dacht nen 42 :p.
Toen waren de flikken er vankeer wel heel snel (de zonnebrillen zullen opgeweest zijn).
uiteindelijk heeft hij een nieuwe knie moeten betalen voor de dieven

das altijd zo aja gelijk die juweliers ook, dieven dat bij juweliers gaan pikken, juweliers schieten wat normaal is, juweliers worden gestraft, belgië = apenland ma bon swat. aan zo'n mensen e, gewoon in den allesbrander steken en ge hebt niks gedaan haha :lol:
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 5

Postby Droes » Mon 27 Jun 2011, 14:04

giovanni007 wrote: gewoon in den allesbrander steken en ge hebt niks gedaan haha :lol:

Inderdaad, en daar zoeken ze toch niet naar. Afrekening in het milieu :lol:
Droes
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Postby Tremson » Sun 03 Jul 2011, 21:55

IK wist niet dat da nog gedaan werd camino s pikken :wink:
Vroeger was da ni normaal da weet ik maar nu?
Tjah ik zal zelf te oud zijn geworden zekers :d
Image

Image
Tremson
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 4

Postby STEVEY » Sun 03 Jul 2011, 22:16

sugestie dat lukt ; in buurt laat je iemand een kader verkopen met papieren zowiezo komt er volk op af en ben ik zeker dat de daders ernaar toekomen voor paieren te hebben , heb zo 2 aprillias terug gevonden , eerst met de geintresseerde praaten en laat ze even volgen door en kennis van je een hou ze en beetje in hetb oog , vinden doe je ze
STEVEY
-= Member =-
-= Member =-

Postby caniggia / spider 20 » Mon 04 Jul 2011, 09:54

heb hem zaterdag ( 2/07 ) terug gevonden .
op een recreatie domein 2km verderop vanwaar ik woon.

staat :
volledig zwart gespoten ( vlug - vlug ) ... :?

had deze zwarte vorige week ( 24/06 ) ook al eens achtervolgd ( de mijne dus eigenlijk ) ; maar moest de achtervolging staken omdat de straat was afgesloten voor een festiviteit ( Bierfeesten Oudenaarde ).

status :
had op 18/03/2011 een wrakje gekocht bij een lokale erkende verkoper aan 150 euro. proper , maar niet compleet.
ik had thuis nog een halve staan . dus kon ik een camino opstellen zoals boven op de foto te zien is ( eerste post ).

de kader die ik thuis had staan , had papieren , de camino waarvoor ik 150 euro had betaald ,niet .
bij de werken , stelde ik vast dat ik beter de kader van de recent aangekocht camino zou gebruiken. ik ging wel eens achter papieren gaan ...en van uitstel , kwam afstel.

bon ;

de flikken erbij gehaald , had foto's afgedrukt van het herstelproject . en wees op enkel specifieke kenmerken ( 2kleuren van beugels , lichtgevende pedalen , en een stukje weg uit het voetkapje ). ook het kadernr. had ik thuis op een post-it geschreven ...had dat ook mee , maar telde niet als bewijs ( ik kon dat recent ook hebben afgeschreven hebben ) ....

de persoon die er mee reedt , beweerde ook dat hij hem had gekocht . bla bla bla van iemand met een groene bestelwagen . kreeg hem thuis geleverd.

van ons beiden , is een verklaring afgelegd geweest . en moeten deze week elk kunnen aantonen dat wij hem hebben gekocht.

de persoon die er mee reedt , woond hier 500 meter van mij :shock:
en zijn verklaring aan de politie is dubieus.

camino staat tot nader order vast bij de politie.
caniggia / spider 20
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby camino cheezer!!! » Mon 04 Jul 2011, 10:07

das toch niet te geloven he :shock: ma als ze nu al camino's beginnen te jatten die niet extreem bling bling zijn , lijkt me dit vergaand :mad2: ( ik keur een diefstal natuurlijk niet goed he ) , maar het is gewoon erg ....
ik hoop voor jou op een deftige schadevergoeding om het leed enigzinds wat te verzachten ...
ik volg het verloop van de zaak zeker op :wink: greetzzz
:pDe mannen van fortis : Geld moet rollen, het liefst mijn kant op (stiekem denk ik dat ook) :p 4-TAKT , krijg de tering !!! :p mijn CAMINO loopt op mengsmering !!! :p
camino cheezer!!!
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Images: 0

Postby caniggia / spider 20 » Mon 04 Jul 2011, 11:05

denk dat het in handen van de proceureur zal komen . aangezien ik geen papieren heb ; en de "dief" ook niet ( tenzij hij kan aantonen dat hij hem heeft gekocht natuurlijk ).

periode dat ik hem gekocht had , en gestolen was , zit +- 2 maand. was nog zinnes om bewijs van verlies te gaan halen bij de politie . maar nu heb ik buiten enkele foto's niks als bewijs.

ga normaal gezien de Honda dealer ( beetje verder dan waar ik woon ) spreken . mss. dat hij me alsnog een bewijssttuk zal geven dat ik de brommer bij hem heb gekocht .
maar toen ik hem kocht prefereerde hij liever cash , omdat het voor zijn "zwarte kas" was .

véél kans dat be camino tss het groot vuil wordt gezet bij de politie , of bij een openbare verkoop zal uitgestald worden bij een opkuis van de inbeslag genomen voertuigen.

je vindt al eens je camino terug hé.

toen ik merkte dat hij gestolen was , passeerde net een patrouille van de politie. die zegden mij aangifte te doen . maar moet lukken dat ik de dag ervoor m'n motor van de wagen heb kapot gereden . zat 10 dagen zonder deftig vervoer . en van die aangifte is ook niks in huis gekomen.
ik sla mezelf nu voor de kop weet ge.
caniggia / spider 20
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby kadettgsiboy » Mon 04 Jul 2011, 19:25

daarom ziet ge ALTIJD aangifte doen :wink:
kadettgsiboy
-= Moderator =-
-= Moderator =-

Images: 19

Postby caniggia / spider 20 » Mon 04 Jul 2011, 22:24

kadettgsiboy wrote:daarom ziet ge ALTIJD aangifte doen :wink:

kweet het man ,
maar de dag ervoor rijd ik m'n motor van m'n astra stuk . de flikken reden op het moment dat ik de vaststelling deed , net voorbij. ze zijn op mijn handgewuif gestopt , en heb het hen gezegd ; maar moest naar het bureau komen.

de dagen nadien was ik echter meer op zoek naar een andere wagen . ma bon.

heb dus nu bewijs in handen gekregen van mijn honda dealer ( thank god for the goodwill ) . en het papierwerk en andere bewijsstukken zitten nu in het hangende dossier.

ik hoop hem nu snel terug te hebben. if so ; pica zal gepost worden.

wat zou ik eventueel mogen & kunnen vragen van schadevergoeding ofzo ? wat is haalbaar ?
Grtz.
caniggia / spider 20
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Next

Return to Andere