heb hem zaterdag ( 2/07 ) terug gevonden .
op een recreatie domein 2km verderop vanwaar ik woon.
staat :
volledig zwart gespoten ( vlug - vlug ) ...
had deze zwarte vorige week ( 24/06 ) ook al eens achtervolgd ( de mijne dus eigenlijk ) ; maar moest de achtervolging staken omdat de straat was afgesloten voor een festiviteit ( Bierfeesten Oudenaarde ).
status :
had op 18/03/2011 een wrakje gekocht bij een lokale erkende verkoper aan 150 euro. proper , maar niet compleet.
ik had thuis nog een halve staan . dus kon ik een camino opstellen zoals boven op de foto te zien is ( eerste post ).
de kader die ik thuis had staan , had papieren , de camino waarvoor ik 150 euro had betaald ,niet .
bij de werken , stelde ik vast dat ik beter de kader van de recent aangekocht camino zou gebruiken. ik ging wel eens achter papieren gaan ...en van uitstel , kwam afstel.
bon ;
de flikken erbij gehaald , had foto's afgedrukt van het herstelproject . en wees op enkel specifieke kenmerken ( 2kleuren van beugels , lichtgevende pedalen , en een stukje weg uit het voetkapje ). ook het kadernr. had ik thuis op een post-it geschreven ...had dat ook mee , maar telde niet als bewijs ( ik kon dat recent ook hebben afgeschreven hebben ) ....
de persoon die er mee reedt , beweerde ook dat hij hem had gekocht . bla bla bla van iemand met een groene bestelwagen . kreeg hem thuis geleverd.
van ons beiden , is een verklaring afgelegd geweest . en moeten deze week elk kunnen aantonen dat wij hem hebben gekocht.
de persoon die er mee reedt , woond hier 500 meter van mij
en zijn verklaring aan de politie is dubieus.
camino staat tot nader order vast bij de politie.