ik was 5 minuten bij een vriend binne, en men camino stond op de oprit, we hoorde mensen praten en we kijken uit de raam en ze stonden er al met 3 man rond.
heeft iemand tips om mijn funnytje toch nog beter te beveiligen?
-
- Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.
Beveiligings tips?
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
17 posts
• Page 1 of 2 • 1, 2
Beveiligings tips?
Honda Camino,The best Moped ever made
Soon starting a new project!^^
-

Vinyl - -= Member =-

Advertisement
Re: Beveiligings tips?
Contactslot, gewoon sleutel er uit op school legde ik hem nooit vast.
Als je uw Camino ergens zet waar je hem niet zet altijd met een goed slot vast hangen aan een paal (achterwiel-kader-paal)
Als je uw Camino ergens zet waar je hem niet zet altijd met een goed slot vast hangen aan een paal (achterwiel-kader-paal)
-

Sander - -= Moderator =-

- Images: 9
Sander wrote:Contactslot, gewoon sleutel er uit op school legde ik hem nooit vast.
keb geen contactslot,en ik zou dringend een nieuw stuurslot moeten steken,aangezien die 2 sleuteltjes nooit heb gehad,
Honda Camino,The best Moped ever made
-

Vinyl - -= Member =-

Contactslot monteren + stuurslot + KWALITEITslot rond camino EN paal hangen.
Meerdere brommers aan elkaar vast maken
Nooit op een donkere verlaten plaats zetten
...
Meerdere brommers aan elkaar vast maken
Nooit op een donkere verlaten plaats zetten
...
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
-

clio-tuning - -= Ex moderator =-

- Images: 36
Contactslotje is nochstands makkelijk omzeild hoor sander.. Zou hem toch niet durven achterlaten zo!
Trasforma il meglio in 'massimo'
-

killingsnake - -= Moderator =-

Hoe zwaar hij ook beveiligd staat, als ze hem persé willen, zullen ze hem hebben ook...
Maar je kan maar beter zo goed mogelijk beveiligen natuurlijk.
Bij mij op school stonden er poorten aan de uitgangen van de school, deze waren steeds op slot behalve onder de middagpauze. Mijn camino legde ik steeds op slot met een U slot door de achterveren en het achterwiel.
Als ik ergens anders naartoe moest, probeerde ik eerder de fiets te nemen ofwel te zorgen dat ik 2 sloten mee had.
Het U-slot door de veren en het achterwiel en het andere slot rond het achterwiel en aan een andere brommer of paal. Dan nog eens het stuurslotje op. Dan hadden ze toch al wat werk in geval ze hem wouden stelen.
Maar je kan maar beter zo goed mogelijk beveiligen natuurlijk.
Bij mij op school stonden er poorten aan de uitgangen van de school, deze waren steeds op slot behalve onder de middagpauze. Mijn camino legde ik steeds op slot met een U slot door de achterveren en het achterwiel.
Als ik ergens anders naartoe moest, probeerde ik eerder de fiets te nemen ofwel te zorgen dat ik 2 sloten mee had.
Het U-slot door de veren en het achterwiel en het andere slot rond het achterwiel en aan een andere brommer of paal. Dan nog eens het stuurslotje op. Dan hadden ze toch al wat werk in geval ze hem wouden stelen.
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
-

clio-tuning - -= Ex moderator =-

- Images: 36
een slot, hoe klein ook, ontmoedigd de kansdieven. Zoalsje zegt, iemand die 'm wilt hebben neemt hem (of proberen toch althans). Zoveel mogelijk proberen te onmoedigen, ik had vroeger altijd zo een supersized overkill dik lagerslot mee voor motos
. Hing die dubbel rond m'n zadel, had er dus geen last van. Als ik ergens naartoe ging waar ik wist dat ik 'm niet nodig had deed ik 'm eraf, maar dat was zelden, je weet nooit.
. Hing die dubbel rond m'n zadel, had er dus geen last van. Als ik ergens naartoe ging waar ik wist dat ik 'm niet nodig had deed ik 'm eraf, maar dat was zelden, je weet nooit.Trasforma il meglio in 'massimo'
-

killingsnake wrote:Contactslotje is nochstands makkelijk omzeild hoor sander.. Zou hem toch niet durven achterlaten zo!
Gebruikte ik enkel op school hé
Anders gebruik ik altijd groot zwaar slot
-

Sander - -= Moderator =-

- Images: 9
als je echt zeker wil zijn een goede ketting (soort hijsketting met diameter van de led min 5-8mm) en goed hangslot
-

sti - -= Advanced Member =-

killingsnake wrote:een slot, hoe klein ook, ontmoedigd de kansdieven. Zoalsje zegt, iemand die 'm wilt hebben neemt hem (of proberen toch althans). Zoveel mogelijk proberen te onmoedigen, ik had vroeger altijd zo een supersized overkill dik lagerslot mee voor motos. Hing die dubbel rond m'n zadel, had er dus geen last van. Als ik ergens naartoe ging waar ik wist dat ik 'm niet nodig had deed ik 'm eraf, maar dat was zelden, je weet nooit.
doe ik ook zo en dan nog eens stuurslot op ,want inderdaad als ze hem willen krijgen ze hem toch mee
- mhrfreak
- -= Expert Member =-

Was ooit zo eens mijn sleuteltje kwijt van mijn indertijd nieuwe fiets.. Dus van het station meegenomen met het achterwiel omhoogt tot bij mij thuis en slot thuis doorgeknipt. Denk je dat er iemand nog maar opkijkt als je met een fiets op straat loopt, achterwiel omhoog welke goed vasthangt? Ma nee..
-

killingsnake wrote:Was ooit zo eens mijn sleuteltje kwijt van mijn indertijd nieuwe fiets.. Dus van het station meegenomen met het achterwiel omhoogt tot bij mij thuis en slot thuis doorgeknipt. Denk je dat er iemand nog maar opkijkt als je met een fiets op straat loopt, achterwiel omhoog welke goed vasthangt? Ma nee..
als je dat met een brommer moet doen wens ik u veel geluk me een paar kilometerkes te stappen lol ga wa zwaar wegen

- remic
- -= Member =-

- Images: 0
als je hem optilt en stapt naar een donker wegje waar er iemand met een camionet staat te wachten?
Daarom altijd aan een paal hangen... Niemand gaat jouw brommer verdedigen hoor, tenzij mss een van je vrienden mochten die in de buurt zijn..
Daarom altijd aan een paal hangen... Niemand gaat jouw brommer verdedigen hoor, tenzij mss een van je vrienden mochten die in de buurt zijn..
-

killingsnake wrote:als je hem optilt en stapt naar een donker wegje waar er iemand met een camionet staat te wachten?![]()
Of andere camino-liefhebbers
Het best is, zoals snake al vermelde, ontmoedigen! Of naast een dikke lamborghini zetten, dan valt uwe camino ni op If you can't beat them, join them.
-

Tijs - -= Member =-

ge kunt ook altijd u camino onder stroom zette lol
- remic
- -= Member =-

- Images: 0
17 posts
• Page 1 of 2 • 1, 2