• Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.

Beveiligings tips?

Al de rest

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !

Re: Beveiligings tips?

Postby mhrfreak » Wed 03 Aug 2011, 21:36

Tijs wrote:
killingsnake wrote:als je hem optilt en stapt naar een donker wegje waar er iemand met een camionet staat te wachten? :wink:
Daarom altijd aan een paal hangen... Niemand gaat jouw brommer verdedigen hoor, tenzij mss een van je vrienden mochten die in de buurt zijn..

Of andere camino-liefhebbers :p Het best is, zoals snake al vermelde, ontmoedigen! Of naast een dikke lamborghini zetten, dan valt uwe camino ni op :lol:

gelukkig dat je die bijna overal tegenkomt :d
mhrfreak
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Advertisement

Re: Beveiligings tips?

Postby andy1979 » Mon 15 Aug 2011, 14:21

een goed dik inox slot en wat wij vroeger ook wel deden is een schakelaartje ergens verborgen zetten met daarop je zwart wit kabel op aangesloten. probeer maar eens in gang te duwen als je het niet weet.

en beste als ze iets willen krijgen ze het meestal toch , enkele jaren geleden had ik mijn yamaha raptor 660 aan straat te koop gezet omdat ik een woning ging kopen . en op een zaterdag blaft de hond en ik kijk door het raam stond er een motor bij de quad. ik dacht een geinterreseerde , de hond blaft weer. ik ga kijken en doe de blinden opzij en toen reden ze met mijn quad weg dag 10.000€.
lag een ferm slot door het kader, om een dikken paal maar mocht niet baten . enkel het schoteltje van het contact lag er nog.
andy1979
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Previous

Return to Andere