hallo,
ik reed met men camino alles oke
dan zette ik de motor uit en zette hem op "fietsstand" met het zwarte hendeltje aan het achterwiel
maar nu zette ik het hendeltje weer op motor maar hij blijft op fietsstand staan als ik het verzet.
kan iemand mij helpen ?
-
- Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.
achterwiel op "fietsstand"
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
15 posts
• Page 1 of 1
Advertisement
Re: achterwiel op "fietsstand"
Hallo Jens, welkom op camino-tuning.be
. Heb het onlangs aan iemand anders moeten uitleggen, het is iets wat soms met de al wat ouder wordende mino'tjes gebeurd. Gebruik in het vervolg de zoek functie, of eventueel kan je een klein vraagje zoals dit in het kleine vraagjes topic stellen
.
Maar ik help je graag
. Wat je moet doen is je camino op z'n bok zetten, of er gewoon voor zorgen dat het achterwiel vrij kan draaien. Je doet de linkerkap er af, de kap van de achterbrug. Dan zorg je er voor dat je hendeltje naar boven staat, draai je aan het wiel en tikt met een hamer redelijk hard tegen de vertandingsklok. Als het goed zit zou ie terug moeten springen
. laat ons iets weten of het gelukt is!
Maar ik help je graag
Trasforma il meglio in 'massimo'
-

killingsnake - -= Moderator =-

Vroeger dikwijls meegemaakt, kan idd simpel opgelost worden door er een ferme tik op te geven.
Als je ooit je achterklok opent zal je zien dat er nogal wat vertandingen in zitten, deze kunnen al eens dienst weigeren
Als je ooit je achterklok opent zal je zien dat er nogal wat vertandingen in zitten, deze kunnen al eens dienst weigeren
-

Santa Cruz - -= Moderator =-

- Images: 5
je kan ook altijd proberen je kap eraf te halen en je hendeltje wat naar links trekken en tegelijkertijd naar boven doen zodat deze ook terug uit fietsstand springt
grtz
grtz
-

wouter2 - -= Advanced Member =-

'k Vraag me af wie die Jens was, 'k ben ook van Ninove 
-

joeybelgier - -= Member =-

Links achteraan, het is het de grote aluminiumen klok waar de hendel mee verbonden is, links achteraan
-

Misschien even vermelden dat hij het beste rubberen hamer pakt of een houten blokje ertussen houdt?
When I stand before God at the end of my life, I would hope that I would not have a single bit of talent left, and could say, "I used everything you gave me".
- the skullkid
- -= Advanced Member =-

Misschien, maar ik denk als je er niet als een achterlijke op gaat rammen dat je wel geen brokken zult hebben 
-

Mijn is gemaakt:)
Heb een serieuze tik gegeven op die plaats waar 'up' staat en ik hoorde een klik en nu werkt hij weer gwn
Best een houten blokje ertussen houden zoals the skullkid zegt, want met een rubberen hamer ga je niet genoeg kracht kunnen zetten..
Heb een serieuze tik gegeven op die plaats waar 'up' staat en ik hoorde een klik en nu werkt hij weer gwn
Best een houten blokje ertussen houden zoals the skullkid zegt, want met een rubberen hamer ga je niet genoeg kracht kunnen zetten..
Camino
-

grijze camino - -= Member =-

- Images: 0
Is ook niet per sé de kracht, rubber dempt ook de trillingen en het zijn meestal net die dat alles doen loskomen 
-

als je dat mechaniekje terug als nieuw wilt laten functioneren, raad ik aan om het eens open te gooien, uit te kuisen en nieuwe olie in te doen, deed toch wonderen bij mij.
-

jasper wauters - -= Camino Addict =-

- Images: 0
Zit daar dan olie in dan
(sarcasme btw)
(sarcasme btw)
-

killingsnake wrote:Misschien, maar ik denk als je er niet als een achterlijke op gaat rammen dat je wel geen brokken zult hebben
Te laat.
If you can't beat them, join them.
-

Tijs - -= Member =-

ikzelf heb eens mijn achterklok opengedaan en zuivergemaakt. (omdat hij leekte)
ik zette hem terug ineen en begon te testen.. .
ik kreeg hem niet meer aant werken glijk t moest en heb er uit pure frustratie dat hendelke afgewikst en heb er gewoon een moerke opgedraaid. . .
gevolg is dat hij niet meer op fietse gaat. . .
maar dat zal mij worst wezen!
ik zette hem terug ineen en begon te testen.. .
ik kreeg hem niet meer aant werken glijk t moest en heb er uit pure frustratie dat hendelke afgewikst en heb er gewoon een moerke opgedraaid. . .
gevolg is dat hij niet meer op fietse gaat. . .
maar dat zal mij worst wezen!
- siebedjoos
- -= Member =-

15 posts
• Page 1 of 1